Ik zoek de naam van een horror film.

Ik heb een paar jaar geleden een horror film gekeken. Hij moest eng zijn maar alles was zo nep dat het gewoon grappig was.
Het ging over een meisje die een man had aangereden (hij was dus dood)
Het meisje ging de man begraven. Toen ze weer thuis was en (ik geloof) ging slapen werd de ‘dode’ man weer levend en hij wilde koste wat het kost het meisje vermoorden.
Voor de rest weet ik het niet meer zo heel goed volgens mij ging die man zijn eigen familie nog vermoorden en het meisje wilde ook van de man afkomen. Ze probeerde van alles. uit eindelijk ging ze heel vaak over hem heen rijden en toen was die man toch weer dood maar dat wist ze zelf niet.
Dus het eindigde heel droog dat ze haar auto wilde repareren en je raad het al onder de auto lag het lijk! :stuck_out_tongue:
Maar de film heb ik een paar jaar gelden gekeken dus ik kan het me niet meer geweldig herinneren.
Normaal houd ik trouwens niet echt van zulke films maar het is voor Halloween. Als ik de film niet kan vinden weet iemand anders dan een alternatief?
Bedankt!

Het lijkt wel een beetje op I know what you did last summer maar niet helemaal precies haha

Wtf, klinkt grappig ja xd. Maar nee sorry, ik ken hem niet ;p!
Maar the amityville is echt een super film! Het is een horror,
& hij is wel spannend, (:

Volgens mij is dat hem niet…

volgens mij is het Hit & Run die je bedoelt

Trailer

Jajaja dat is hem!!!

Heel erg bedankt! Wat vond jij dan van die film?

Graag gedaan, ik vond er niet veel aan :wink:
Ik vind de meeste horrorfilms erg slecht

Oke!