ik zit niet lekker in mijn vel.

Hoi meiden,

Al een paar weken zit ik niet lekker in mijn vel, ik huil om de haverklap zonder reden. heb nergens zin in. Slaap heel slecht, en ik heb heel erg veel stress voor mijn examens… over een week heb ik al praktijkexamens waar ik niet klaar voor ben. Terwijl het helemaal niet nodig is om te stressen voor mijn examens, ik sta er gewoon goed voor en mijn mentor heeft er alle vertrouwen in. de mensen om me heen ook en die zeggen ook allemaal ‘ahjoh jij slaagt makkelijk’ en dat brengt me ook heel erg veel druk op m’n schouders.

Ik word rot wakker met het idee dat ik er gewoon geen zin in heb. Ik heb maar een ‘vriendin’ die nooit iets leuks wil doen omdat mevrouw moet paardrijden… als er andere meiden bij zijn dan zet ze me voor lul. Ik weet gewoon even niet meer wat ik met mijn leven moet ofzo, heel vaak hoeft het allemaal gewoon niet meer van mij. Ik voel me alleen maar down en iedere dag is hetzelfde voor mij; school leren/huiswerk slapen. that’s it…

sorry moest even mijn verhaal kwijt.

Ooohh dit is zo herkenbaar, ik heb ook echt stress voor mijn examen en hoor ook van alle kanten dat mensen er vertrouwen in hebben dat het goed komt.
Ik huil er ook erg snel om, ik zelf heb er gisteren nog om gehyperventileerd.
Maarja denk maar zo, ook dit gaat allemaal weer voorbij. En over die vriendin, zo een heb ik er ook.

hyperventileren gebeurd bij mij dan niet, maar ik kan er hele nachten om wakker liggen… zo irritant en zo rot :frowning_face:

Ik heb hierdoor ook idd echt paniekaanvallen gekregen, maar dat is ook omdat ik me vaak alleen voel. Misschien is het in jou geval TS, handig als je nieuwe vriendinnen probeert te maken?

das een beetje het probleem ik ben heel erg onzeker en heb faalanst…
ik kan niet zomaar op iemand af stappen en een praatje maken das voor mij echt heel erg moeilijk hoe graag ik het ook wil …

-edit-

Hoop dat het snel beter met jullie gaat :slightly_smiling_face: