Ik zit met vanalles:$

Hoooi,
Ik ben al een paar maanden heel erg verliefd op een jongen uit mijn klas D. Ik weet niet of hij me leuk vindt en ik wil dat zo graag weten maar hoe?
Ik ben met een andere jongen bevriend T. ( ook uit mijn klas ) en die zei dat mijn vriendin S. een lekker kontje heeft. En nu ben ik jaloers want waarom wordt er nooit iets van mij gezegd? En nu heb ik pas ook nog een geheim gehoord van mijn vriendin S. , zij is ook verliefd geworden op D. en eigenlijk ben ik nu heel boos op haar. maar ze is mijn allerbeste vriendin. En ik wil haar niet loslaten, maar ook verkering met die jongen! ik was toch eerder verliefd! heb ik dan meer kans?

xxxx. (ll)

Dramaqueen.

Zullen we ruilen van problemen?

nee ik ga je helpen
Eerst ff de waarheid:
-Als je langer verliefd bent op iemand, heb je niet meer kans. (was het maar zo!)

• Mensen kunnen niet bepalen op wie ze verliefd worden

Nu je oplossing

• Maak afspraken met je beste vriendin. Zeg: of allebei wel, of allebei niet. Maar laat geen jongen tussen jullie komen.
  • Stel jullie hebbben besloten voor allebei wel, zorg dan dat je ook actie durft te ondernemen. Leer die jongen echt kennen! ga wat leuks met hem doen (en dan bedoel ik in het echt, niet op msn)
    meer weet ik niet

Allebei niet met die jongen nemen; dat wordt geheid RUZIE. En dan wordt je nog meer dramaqueen! haha.
Maar goed, zo groot zijn je problemen toch niet?
Je weet niet eens of er wat over je gezegd wordt of niet? Omdat jullie vrienden zijn zal een jongen waarschijnlijk niet snel zeggen jij lekker bent bijv. Misschien praat een andere jongen wel zo over jouw.
Tip: denk niet teveel na over dit soort problemen. Ik snap wel dat je dit doet, maar ook al denk je hier aan je kunt er niet zoveel mee; hier zijn niet echt oplossing voor ofzo. Want je kunt er niets aan doen op wie je verliefd wordt!

En OMG, wat belachelijk… Tuurlijk heb je niet meer kans als je langer op die jongen verliefd bent. Haha, wat een grap!

tja, je kunt je maar ergens druk over maken.

weet je vriendin dat jij verliefd bent op D? en weet hij dat jullie verliefd op hem zijn?
ik denk niet dat je meer kans hebt omdat je langer verliefd op hem bent, hahaa! :’)

Ojee, wat een drama!

Spreek gewoon af: het is alles of niet. Die jongen mag toch niet tussen jullie vriendschap komen? Het is toch je beste vriendin? Dan spreek je gewoon af dat geen van jullie beide die jongen neemt!

WHAHAHAHAHAHAHAA :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik denk dat je naar die jongen toe moet gaan en dan gewoon zeggen dat jij eerder was. Dat is het beste.

I agree

of je moet beslissen wat je belangrijker vind

• vriendschap
  • een jongen

Sjonge. Als alle problemen in de wereld zo groot waren als deze :’).

Ehhh. Ik zal ook eens iets wijs zeggen.
Ga niet strijden met je vriendin om die jongen. Zorgt zeker voor ruzie en jaloezie.
Nooit een jongen over je beste vriendin verkiezen.
En al helemaal niet boos worden dat ze verliefd op hem wordt terwijl jij eerder was.
Het is echt niet zo dat degene die hem het eerste ziet hem mag hebben ><.
Dus allebei die jongen laten schieten.

Verder moet je je niet druk maken over of jongens wel vinden dat je een lekkere kont hebt.
D’r zit er uiteindelijk altijd wel eentje tussen die gek op je is of kan worden & die jou de leukste/mooiste/knapste van allemaal zegt te vinden (:.

Genoeg drama voor vandaag jongens.

Nou ik zou met die vriendin afspreken dat jullie het allebij proberen. maar dat jullie wel met elkaar blijven praten zodat t neit tussen jullie vriendschap in komt te staan. en dat jij eerder verliefd was maakt niets uit had alleen slimmer geweest om dan ook meteen wat met die verliefdheid te doen door op m af te stappen. dán had het nu helemaal geen probleem geweest dat je vriendin ook verliefd is. maar goed dat is niet gebeurd. maar wat betreft het lekkere kontje van je vriendin:P ik ken t gevoel wat je hebt:P maar miss vind ie wel dat jij ook n lekker kontje hebt maar dat gaatie niet tegen jou persoonlijk zeggen neem ik aan. maar dan nog, zij heeft een lekker kontje maar jij blijkbaar een leuker innerlijk want t is jouw goeie vriend.

haha njaa ik heb wel met ergere dingen gezeten xD
mjaa weet niet hoe ik je moet helpen
sorry
up

boohoo

Je maakt je zelf druk om niks :relieved:

Wat maakt dat nou weer uit?.. komt allemaal vanzelf chilll!

Wát een drama, een catastrofe, een probleemgeval, narigheid, complicatie :drama:

wow dit is wel echt een serieus probleem dat er niet over jou kont wordt gepraat. En ga geen ruzie maken met je vriendin om een jongen.
stel je niet aan.
:ok_woman:

:grinning_face_with_smiling_eyes: