ik zit met een mega probleem.

nou het zit namelijk zo , ik ben een meisje van 14 jaar en zit net in de tweede. ik heb ruzie met twee meisjes en die zijn perongeluk bij mij in de klas geplaatst. ik dacht ik negeer ze wel maar de hele groep kinderen waarmee ik omga gaan hun ook mee om . plus heeft die groep ineens een ‘’ leider ‘’ en die mag mij niet omdat ik dezelfde gstar broek heb als haar, nja mijne is echt en die van haar niet en daar kan ze blijkbaar niet tegen want ze zei tegen mij wat aap je me na?
heel irritant dus. ik sta normaal in die groep in de pauze maar nu niet! daar staan de meeste van mijn vrienden in die groep maar ik durf me daar niet aan te sluiten want ik heb met 2 meisjes ruzie en die leider mag ik totaal niet . ze had eerst heel veel vriendinnen in de 3de maar die ziet ze nu niet meer ofso dus daarom is ze ineens bij ons gaan staan.
een grote bek tegen haar geven durf ik ook niet want ze is best populair!

help help help!!!

omfg, als je iedereen gaat haten omdat ze dezelfde g-star broeken dragen dan kan je net zo goed iedereen gaan haten >.< en zet je er over heen.
Die zogenaamde vrienden laten je dan wel lekker zitten, dus geen echte vrienden.
Zoek nieuwe vrienden, degene die je niet in de steek laten.
Wat kan jou die leider schelen, wat kan ze bij je doen. helemaal niks. Vooral niet als ze alleen is.-

zeg gewoon dat iedereen tegenwoordig in hetzelfde loopt.
en kom op, het is maar een broek.
gewoon nieuwe vrienden zoeken, en waarom zou je geen grote bek terug durven geven?
we zijn tenslotte allemaal maar mensen :}

liefs!

Laat die leider dan niet de leider zijn. 1 ding, heb schijt aan ‘populairiteit’, ik weet zeker dat bijna iedereen van ‘haar groepje’ het net zulke grote bullshit vind als jij, maar durfen er niks van te zeggen. Je laat je toch zeker niet door een leeftijdgenootje uit je klas pesten omdat jij wel een echte broek hebt en zij niet?

Mee eens.
Het is ook wel een beetje de leeftijd, 2e klas enzo (niet lullig bedoelt).

Leider! Waha dat klinkt als een apen groep ofzo. Maar ik snap wat je bedoelt, probeer nieuwe vrienden te maken, veel succes!

vbufeuwfnew :rage: Bullshit gedoe.

Helemaal mee eens.
Half nederland loopt in gstar broeken.

Zoek idd nieuwe vriendinnen want vriendinnen die je laten vallen voor iemand anders zijn geen goede vriendinnen.

het zijn wel goeie vriendinnen maar ze zijn allemaal bang voor die ‘’ leider ‘’ . omdat als je ruzie met haar hebt , je bijna haar halve wijk achter je aankrijgt snap je ?

dan zijn het dus geen goede vriendinnen!
voor een echte vriendin ga je door het vuur

wat schattig

Wat ben ik blij dat ik van de middelbare school af ben.

Je kan ook omgaan met andere mensen? Als zij jou zo behandelen, waarom wil je er dan nog mee omgaan?

Inderdaad, zoek gewoon nieuwe vriendinnen. Er zullen vast nog wel meisjes/jongens zijn met een beetje verstand die begrijpen dat je niet bang hoeft te zijn van zo’n ‘leider’. Ze gaat je heus niet vermoorden, ze hebben allemaal een grote bek maar als puntje bij paaltje komt…

ja dat is waar , ik heb vandaag een heel aardig meisje ontmoet maar ze zit in de 1ste is het raar om met 1stejaars omtegaan?

Ja dat is ontzettend raar…

http://tmideast.files.wordpress.com/2009/02/facepalm2ly3.jpg

Tuurlijk is dat niet raar. Er zijn geen regels op school met wie je om moet gaan, ook al lijkt dat wel zo.

^ rofl @ hierboven

ja is t raar of wat ? want ze lijkt veel ouder je zou ook niet zeggen dat ze 1ste jaars is…

Tuurlijk niet, helloooo sarcasme?

Je moet gewoon omgaan met wie je wilt omgaan.

Of je vermoord die leider en dan wordt jij de leider, zo gaat dat bij dieren toch ook? :yawning_face:

euhwm nieuwe vrienden zoeken? Het komt vast allemaal wel weer goed.