Ik zit ineens buiten mijn telefoon bundel?

Ik heb mijn galaxy s4 bij ben pas 3 dagen ( sinds vrijdag) en op de ben app en site zegt hij dat ik 1,57 buitnen de bundel zit terwijl mijn internet niet eens op is en het pas sinds vandaag doet en het is ook zo dat hij zegt dat ik 12mb(1,22 dus als kosten voor buiten de bunder plusnog wat ofzo) heb verbruikt. kan iemand mij helpen. misschien moet ik wat apps sluiten ofzo of verwijderen die erop mijn telefoon staan die er voor zorgen dat dit gebeurt. of widget instellingen? De klantenservice is pas morgen open en het zou fijn zijn als ik nu al een beetje weet hoe ik hogere kosten kan voorkomen?

Vodafone?

Nee ik heb ‘ben’

Ik heb ook Ben en ik had deze week precies hetzelfde! Toen ik 's middags keek had ik 130 van mijn 200 MB verbruikt, en een paar uur later kreeg ik een sms’je dat ik op 80% zat, en een uurtje later dat ik over de 100% zat, terwijl mijn internet gewoon uitstond. Nu zit ik zogenaamd 0,41€ buiten mijn bundel, maar ik heb internet dus helemaal niet meer aangehad. Heel vaag allemaal. Ik heb internet nu gewoon al een paar dagen uitstaan en het bedrag is verder niet hoger geworden ofzo.

Edit: ik weet wel zeker dat het niet aan mij ligt, want ik heb hier nog nooit eerder last van gehad en ik heb al mijn apps en internet gewoon uitstaan.

Staan al je apps uit, dus niet continu open. Staat je mobiel internet uit, je bluetooth. Heb je geen rare apps erop staan? BV skype dat heel de tijd aan kan staan ofzo.

Alles staat uit, mobiele gegevens sowieso altijd en ik heb pas sinds 2 dagen officieel internet.
verder heb ik standaard whatsapp facebook, twitter snapchat weheartit en blogloving, mp3 downloader
heb geen skype ofzo of andere apps

Sowieso internet nu uitzetten, alleen nog maar op wifi, en dan wachten tot je ze kunt bellen.
Ik zat er volgens mijn telefoon ook laatst buiten, maar bleek dat ik nog 50 mb over had. Dus Ben gebeld en die zei dat ik het wel nog gewoon kon gebruiken.
Gelukkig zit je nu praktisch aan het einde van de maand, dus desnoods moet je even die 5 dagen zonder internet en dan heb je weer nieuwe bundel.

Dit is wel echt heel kut. Op de site staat oook geen storingen ofzo…
En het is toch zo dat ben bij t-mobile zit? Een vriendin van mij heeft t-mobile internet, dat koopt ze dan want ze heeft geen abbo en bij haar gaan ineens alle belminuten en internet op ineenkeer. ze heeft geen abbo dus ze kan niet boven de grens zitten. maar het is wel heel raar. want ze betaald daar wel gewoon geld voor

Ik heb pas sinds vrijdag het abbonemment en dit is dus mijn eerste abbo en nu al problemen…
en ik heb nu sowieso internet uit en alleen nog wifi. smsjes worden ook geteld met belminuut erbij en dat vind ik echt heel raar. heb er gelukkig nog maar 3 verzonden.

Dit had mijn moeder laatst ook bij Ben!
Ze red de 500mb never nooit, ze had nog maar 200 MB verbruikt ofzo. Toen kreeg ze een smsje met je hebt 80% verbruikt en daarna zat ze er ineens overheen…