Ik zit er erg mee!!

Hallo,

Ik ben bijna jarig en ik had een aantal vrienden uitgenodigd om het te vieren, maar nu zegt een vriendin het af, via msn, en ze zei,
‘ik voel me niet prettig bij jou, maar daar kan jij niks aan doen er ik ook niet…’
Ik schrok er nogal van, want ik dacht dat we vriendinnen waren…
maar misschien weet ik wel een oorzaak…
Haar ouders hebben wel eens contact met de ouders van een ander meisje bij ons op school, en tegen dat meisje ben ik nou niet altijd even aardig geweest, dus ik denk dat dat meisje dat aan haar ouders heeft verteld en dat die het weer aan mijn vriendin’s ouders hebben verteld…
En dat denk ik dus , aangezien mijn vriendin’s ouders best wel streng zijn, dat ze gewoon niet met mij mag omgaan , omdat ik dan een ‘slechte invloed’ op haar heb…
Mijn vriendin wil hier liever niet op school of waardan ook overpraten…

WAT MOET IK DOEN !!! :face_with_raised_eyebrow:/
help me a.u.b.

kus.

Kan je haar geen mailtje sturen en alles uitleggen over wat er tussen jou en dat meisje heeft gespeeld?

opbellen?
Langs haar gaan?
Je hebt recht op uitleg.

Ja dat had ik dus ook al bedacht, alleen ik weet het niet cker of dat mett haar ouders wel waar is…
of dat ze zich gewoon echt niet prettig voelt bij mij in de beurt…

ik weet dan niet wat ikfout doe

en zoiets is ook al eens eerder gebeurt…
toen gingen we stappen en zou ze ook mee,
toen zei ze het zelfde maar ook dat ze haar niet zo prettig voelde met een grote groep…
ik vind het echt zielig voor haar en ik wil haar graag helpen, maar ik weet niett hoe…
volgens mij durft ze niet tegen haar ouders in te gaan…

Als je het niet zeker weet moet je het haar gewoon vragen waarom ze zich niet prettig bij je voelt en ook uitleggen dat je er erg mee zit en het daarom zo graag wil weten.

Zoiezo moet je jezelf niet heel erg veranderen, want je bent nou eenmaal zoals je bent.
Waarschijnlijk doe je nix fout =)
Miss zijn het echt haar ouders, die haar leven proberen te leiden,
maak haar duidelijk, dat wat er ook is, ze altijd bij je terecht kan. Ik denk dat dat haar zoiezo wel gerust stelt.
Good luck =)

okee, ik ga haar maandag op school vragen waarom ze niet wil komen…

Thanks allemaal :wink:

Succes maandag!

Succes! up! (l)

Je kan ook langs gaan en dan met haar ouders praten en duidelijk maken dat je een hele lieve aardige meid bent?

ja dat kan ook ik ga het eerst zo maar eens proberen :wink:
als dit niet lukt, ga ik naar haar ouders.

best raar… maar waarom doe je dan ook gemeen tegen dat meisje… wel een beetje eigen schuld dikke bult