ik zit er echt mee

misschien vinden jullie dat ik me aanstel, maar ik wou dit echt even kwijt.

ik en een jongen hadden dus een hele tijd heel goed contact, we smsten echte 24/7 en hij zei ook dat hij me leuk vond, ik vond hem ook heel leuk.
op msn praatte we ook heel veel en op school zeiden we ook altijd wat enzo.
maar sinds een paar weken zegt die niks meer, niet meer op school, hij smst niet meer en ook op msn praat die niet meer tegen me.
ik snap er echt niks van en ik zit er echt mee, eigenlijk wil ik hem vergeten omdat ik weet dat als hij zo doet hij het niet waard is, maar ik kan het gewoon niet, het lukt niet…
dit wou ik dus even kwijt.

Spreek lekker veel af met je vriendinnen, leuke dingen doen! : )

Dat had ik dus ook, Hij vond mij leuk en ineens BAM had hij verkering…
Ik snap hoe je je voelt, en ik weet zelf ook niet hoe ik er mee om moet gaan, dus laat staan dat ik tips kan geven
Maar sterkte iig (:

dankjewel! ik spreek sws veel met vriendinnen af, op dat moment denk ik ook niet veel aan hem maar ik kan het gewoon niet laten om dan weer zijn hyves te checken en te kijken of hij online is, ook al weet ik dat dat geen zin heeft en ik er geen stap verder mee kom. maarja.

Ik kijk ook een aantal keer per dag of een bepaalde jongen online is terwijl hij een vriendin heeft, je bent niet de enige ; ) Het kost wat tijd maar je komt er zeker weten overheen!

wat fijn om te weten dat ik niet te enige ben hihi, ik hoop het echt !

ga weer tegen hem praten! Misschien had ie niet echt tijd of iets anders, maar je weet niet wat ie van je vind… dus ik zou met hem gaa praten. SUcces,!

Jongens houden toch altijd een soort van ‘pauze’ als ze vangst hebben zegmaar?
Klinkt ook weer lekker vaag ;p. Had ik eens ergens gelezen, dacht ik.

Precies mijn situatie, al heeft ‘‘die van mij’’ ook daadwerkelijk gezegd dat ie niks meer voor me voelt… Ik snap je dan ook volkomen, aan het begin dacht ik echt alleen máár aan hem en ik voelde me echt verschrikkelijk kut, maar nu gaat het al iets beter. Zij zijn ons inderdaad niet waard. Ik bedoel, wij hebben toch niks verkeerd gedaan? (:
Het komt allemaal wel goed, trust me! Gewoon denken: het is een lul, hij verdient me niet. Er komt vanzelf iemand anders op je pad!

Er was een x zo’n jongen die een vriendin had ,maar tegelijketijd de hele tijd naar mij zat te kijken & mij leuk vond enzo. En nu ineens kijktnie niet meer naar me om . -.-

Maar ik zou hem vergeten die sukkel!
Of vraag hem via een sms waarom hij zo doet , en als hij niet antwoord in het echt aan hem vragen.

dat durf ik niet, klinkt heel raar maar ik ben er eigenlijk ook een beetje klaar mee en ik denk dat als ik weer tegen hem ga praten het nog erger word. ik wil hem juist vergeten, alleen dat lukt niet echt, en als ik dan weer denk aan alle lieve dingen die die zei lukt het al helemaal niet.

ik heb echt het zelfde, en vooral omdat ik niks verkeerds heb gedaan, denk ik dan? ik was de laatste die hem smste en toen opeens hield het op.
ah dankjewel, ik voel me hier meteen een stuk beter door :grinning:

Hahaa exact, Doe ik dus ook ;p
same situation ;d

haha (: