Hee meiden.
Ik heb nu bijna anderhalf jaar een vriend, alleen ik heb al zoveel problemen met die ouders gehad… ( sorry, ik ben er gewoon ZIEK van, ik heb geen zin om alles te beschrijven… ) laten we maar zeggen dat zijn moeder zo’n hekel aan me heeft, en waarom? geen idee… ze stuurt naar zijn ex allemaal hyvesberichtjes van ooh wat ben je een mooie meid blabla… en tegen mij doet ze maar altijd naar… maar goed, nu wilde wij dus in de kerstvakantie afspreken ( we zien elkaar maar 2x per maand, ja ja dat is weinig, ik hoef niet te horen hoe vaak JIJ met je vriendje afspreekt, doet me al pijn genoeg, ik hoef ook geen andere vriend, ik houd stik veel van hem ) maar goed, dat is echt de enige vakantie dat we elkaar kunnen zien, en dan mogen we elkaar alleen met kerst en nieuwjaar zien, en ik ben daar KWAAD over! ze doen ALTIJD moeilijk, ALTIJD! met mijn verjaardag ook, ik was jarig, ik wou lekker gaan gourmetten met me familie en met me vriend dus, moest hij van zijn moeder op de honden passen, MIJN VRIEND IS 17.5… ik ben het gewoon helemaal zat, ik zit er helemaal doorheen, en ik weet geen oplossing, maar die ouders maken me wel helemaal gek… en dan kan je wel zeggen, trek je er niks van aan… ja, gaat nogal moeilijk als je af en toe van die kutreacties tegen je kop aan krijgt gedrukt, en dit soort situaties, ik zie mijn vriend enorm weinig, en dan willen ze ons, de enige 2 weken die we bij elkaar kunnen zijn, verbieden… ik hoef niet echt hulp, want ik heb het nou al zo vaak met mensen besproken, en niemand weet wat ik eraan kan doen, maar afschrijven helpt al een hoop… en misschien lotgenoten met rotschoonouders?