ik zie ze naakt

Ben ik de enige die een vader heeft sie 's ochtends gewoon naakt in de badkamer staat? Mn moeder doet er ook niet moeilijk over als ze iets sochte ds wil zeggen gaat ze gerust naakt inmijn kamer staan…ben ik de enige?:blush:

Nee, doen mijn ouders ook. Maar ik huppel ook gerust naakt door het huis en ga lekker naar de wc als m’n broer onder de douche staat dus het maakt me ook niks uit.

Bij mij thuis is dat niet zo, als we uit de douche komen en naar boven lopen doen we een handdoek om of op zijn minst ondergoed aan.

Nee, mijn ouders en vooral mijn vader hoeven niets van mijn lichaam te zien. Tenzij het medisch is, dan vind ik het anders. Maar voor de rest ben ik gesteld op mijn privacy in de badkamer :slightly_smiling_face:

Ik ben er ook op gesteld maar ik ben dus bang dat mn ouders binnenkomen en zien dat ik het scheer down there en dat ze denken dat ik een seksleven heb (ik ben 14 nooit gezoend, maagd heilig boontje dus(a) )

Lol, nee. Ook niet in ondergoed.

Dan doe je de deur op slot??

@anoniempje

Nee same here. Ik schaam me niet per se hoor, maar we zijn allemaal op onze privacy gesteld, zeker in de badkamer of het toilet.

Mee eens, hoewel ik medisch gezien ook gewoon op mijn privacy gesteld ben en van hun ook niets hoef te zien.

Dan zeg je dat je dat liever niet meer hebt en dat je wil dat ze kloppen als ze binnenkomen
done

Mijn moeder komt wel eens de badkamer binnen (geen slot op de deur) maar dan komt ze om even snel de was uit de wasmand te halen ofzo of komt ze even haar tanden poetsen. Van dat laatste ben ik wat minder gediend. Ze ziet niks omdat wij een douche deur hebben waar je niks door ziet. Maar ik sta er dan gewoon niet meer chill onder.

Ik mag trouwens wel de badkamer binnen stappen als mijn ouders in bad liggen of aan het douchen zijn. Maar ik vind dat gewoon geen fijn idee dus ik doe het nooit.

Mijn moeder heel soms wel, voor de rest lopen ze alleen in ondergoed of helemaal aangekleed door het huis. Thank god dat ze dat doen want ik hoef ze echt niet naakt te zien.

Mijn moeder wel, bij mijn vader of broertje gaat het niet verder dan in mijn ondergoed en omgekeerd is dit ook zo.

Ik vind het zelf niet zo erg als mijn moeder naakt de badkamer uitloopt naar haar kamer. Zelf doe ik dat ook wel eens. Wij hebben daar niet echt problemen mee…

We maken er geen gigantisch probleem van als iemand staat te douchen en je moet even wat uit de badkamer pakken, maar meer hoeft van mij niet… ben redelijk op mijn privacy gesteld en er zit niet voor niets een slot op de deur!

Mijn ouders doen dat niet en daar ben ik heel blij om. Naakt zijn doe je maar in de badkamer of desnoods in je bed. Ik zou getraumatiseerd raken als mijn ouders de badkamer inlopen als ik daar ben en al helemaal als ze dat naakt doen (daarom is de badkamer altijd op slot als ik er op zit). Ik doe ook altijd m’n deur barricaderen als ik naakt ben. Heel af en toe ren ik in m’n ondergoed en bh van de badkamer naar m’n kamer (of andersom), maar dat doe ik ook enkel als ik vrij zeker weet dat er niemand is.

Als je het niet gewend bent dan wil je ook niet je ouders naakt zien en/of dat zij jou naakt zien.

Onze deur kan niet op slot ( slot is kapot)