Ik zie stipjes/bolletjes?

Je hoornvlies is aangestast, weet ik bijna zeker.
Ik heb ze ook wel eens, maar alleen als ik net een lamp uit gezet heb of van licht naar donker ga, maar dat is heel normaal. Ik weet dus hoe ze eruit zien, maar als je het blijvend hebt is je hoornvlies aangetast.

^ dat. ga naar de oogarts om ergere schade te voorkomen.

Ik zie 's nachts altijd stipjes in de lucht, die zijn dan aan het ‘zweven’ en ze bewegen heen en weer… Toen ik klein was dacht ik altijd dat dat een beschermingskrachtveld was ofzo :3
Maar dat is volgens mij wel normaal in de nacht.

Ik zie altijd kleine,doorzichtige bolletjes in de lucht. Maar alleen in de zon.
heel vaag!

Dat heb ik ook… weet niet wat het is. Ik heb er eigenlijk nooit echt over nagedacht haha. Gewoon van die stipjes die bewegen maar ik kan ze niet echt duidelijk ‘aanwijzen’ ofzo, heeel raar…

miss zijn het orbs

Hey dat heb ik ook soms, en als ik die stipjes volg met mijn ogen dan gaan ze steeds verder naar boven ofzo. Ik kan ze niet echt goed bekijken zeg maar omdat ze weggaan ofzo?

DAT HEB IK OOK!

Ik vind het net op appeltjes in een doos lijken ‘s nachts.
Oke, kijk me nu niet raar aan :’)

Ik heb last van zwarte vlekken in de nacht, overdag helemaal niet. En ook als ik knipper verplaatsen de vlekken zich, heel raar,

die stipjes/bolletjes waar iedereen het over heeft ( en niet ts) zijn oude bloedcellen, had ik een keer gevraagd over mijn moeder.
@claimer, heb je voordat je het helemaal donker is, met je mobiel gespeeld oid. Omdat je ogen zijn gewend aan 1 stuk heel licht en de rest donker zie je alleen maar dat licht en als het dus helemaal donker is zie je waar het hele stuk licht is geweest een donkere vlek, moet je maar een met je mobiel spelen en dan 1 oog dicht houden en als je klaar bent dat oog weer open doen ziet er heel raar uit :slightly_smiling_face:

ik heb dit ook een heel klein beetje denk ik… bij mij zijn de stipjes alleen niet zo groot… ik heb het ook vooral in het donker… en nu, omdat ik er nu op ga letten omdat ik dit net las xD

ik heb altijd als ik naar een witte muur kijk ofzo en ik hou mn ogen heel stil dat ik dan een soort wazige stipjes of idd wormpjes zie die dan bewegen en vaak een beetje op t ritme van mn hartslag. Ja tis heeel raar uit te leggen. Ik dacht eerst altijd dat alleen ik dat had en daarom liet ik t voor wat het was haha maar toen zei iemand tegen mij dat ie dat ook had en toen geloofde die het niet dat ik dat ook had. Maar het ziet er bijna hetzelfde uit als wanneer iemand door een microscoop naar van die kleine bewegende bacterien ofzo kijkt die op wormpjes lijken. Alleen dan echt veeeeeeel en veeeel waziger. Tis gewoon vreemd om uit te leggen haha :stuck_out_tongue:

Ik heb dit zo af en toe ook!
Maar dat is vooral na het paardrijden of hardlopen, dus als ik me inspan en daarna ontspan dan komt het en duurt het ook een hele dag voordat het weer weg is.

Oh ik had dat vroeger altijd, als ik in bed lag zag ik overal van die stipjes
Rood blauw en groen.

woow, veel reacties ;p. maar heb dus gister even van alles opgezocht… maar kan niet veel vinden… had wel iets gevonden, maar daar was bijna niks aan bekent, en niet te genezen… ook zijn her geen orbs, dat weet k zeker. je kan het een beetje vergelijken met sneeuw, op je tv… oo het heet trouwess, visual snow… heb der een beetje bij gekeken enzo, maar het is niet helemaal hetzelfde als wat ik heb… heb wel een foto, dat geeft het het best aan: voor de gene die het zich niet echt kunnen voorstelllen: op google intypen visual snow, en dan zie je een plaatje met een weiland, als 2e. ;p, weet niet echt hoe k een plaatje kan toevoegen?

ik heb er alleen last van als ik in een lamp heb gekeken, trouwens ook bij de zon.
maar bij mij zijn ze dan gewoon wit (:

Ik heb het ook, en zijn bij mij (ben naar de huisarts geweest) bacterienen ofzo… Het kan geen kwaad

hahahah, sure

ik heb precies hetzelfde! ;s

voor degene die het ook hebben/soort van hebben: denken jullie dat het iets te maken kan hebben met geesten/zielen/dode mensen? heb daar namelijk ook wat over gelezen, dat het als het rood was er jongen zielen ofzo waren?