Ik zie mijn beste vriendin 2 jaar niet.

Hee meiden! Over 2 maanden ga ik voor stage 10 maanden naar Spanje, en een paar weken voor ik terugkom gaat mijn beste vriendin een jaar naar Amerika. Wanneer ik in Spanje zit kan zij misschien nog wel een keertje overvliegen, maar andersom wordt het wel erg duur. Het leek me leuk om iets voor haar te maken/kopen wat echt persoonlijk is, waar ze iets aan heeft en wat ons die 2 jaar door kan ‘helpen’. Oke dat klinkt dramatisch, zo bedoel ik het niet, maar gewoon. Jullie snappen het vast wel. Ik heb zelf wel wat ideetjes maar dat is zo cliche. Een fotolijstje met een foto van ons samen is natuurlijk wel leuk, maar zo simpel. Ik wil echt iets leuks, dus misschien dat jullie leuke ideeën hebben? :slightly_smiling_face: Het is niet de bedoeling dat het heel veel kost, niet omdat ik het er niet voor over heb maar het is echt bedoeld als iets persoonlijks en niet als iets waardevols qua geld.

maak een scrapbook voor haar met foto momenten van jullie samen en leuke tekstjes erbij en opvullen met plaatjes, verhaaltjes etc.
Is niet duur je hoeft alleen een plakboek te kopen

Een plakboek over jullie. Zoals onder ‘Creabea’ staat het ‘Plakboek voor je vriend’ alleen dan voor je beste vriendin, super leuk!

Of http://www.bol.com/nl/p/n…index.html#product_images

Zoiets?

Dat is een boek met allemaal vragen over jou en je beste vriendin, die moet jij dus invullen en kan zij deze steeds een beetje verder lezen. :slightly_smiling_face:

Ah wat leuk, een plakboek/scrapbook is inderdaad een leuk idee! :slightly_smiling_face:
En dat boek is ook echt heel leuk, daar ga ik nog even verder achteraan! Bedankt allebei. Nog meer ideetjes?

Een doos met allerlei spulletjes die ze aan jullie vriendschap doet denken.
Met foto’s, briefjes, een knuffeltje, een dvd met filmpjes van jullie, jullie lievelingsmuziek…

http://www.lucardi.nl/hor…en-hanger-graveerplaatje/

Op deze site koop je voor rond de 15,- hangers, die je voor 5,- kan laten graveren. Iets wat ze om haar hals kan dragen?
Maar je kant ook zon openklap medaillon kopen, met een fotootje erin.

Een knuffeltje ofzo, een armbandje dat je zelf heb gemaakt (en dan voor jezelf ook eentje), een kussensloop waar je een tekening/een songtekst/foto op heb laten drukken? Met foto kado’s kun je natuurlijk heel veel, ook een mok, kalender, zoiets.

Zo, dat is lang! Ik zie mijn beste vriendin 3 maanden niet en ik vond dat al lang :3
Ik had voor ze op reis ging een lijstje gekocht met een tekst over ‘‘Ware vriendschap’’ erop. Zo’n scrapbook vind ik echt een superleuk idee! Maar ik zou die dan wel zelf maken en niet al kopen in de winkel… Ik zou dan dat boek versieren met leuke plaatjes en foto’s vol herinneringen! En lieve briefjes erin. Ze zal dat vast heel erg leuk vinden!! Succes ermee… Wel bijzonder als jullie elkaar dan weer zien na 2 jaar tijd. Je verandert dan best wel en wie weet zijn jullie wel heel erg uit elkaar gegroeid. Maar daar ga je natuurlijk niet vanuit! :slightly_smiling_face:

je kan zelf een soort ‘tegoedbon’ en dan: ‘goed voor 1 skype-gesprek. Wekelijks te gebruiken.’ :’’) en dan ook een mooie ketting ofzo erbij, én iets van een foto!