Ik zie mezelf niet met een vriendje

Ik zie het gewoon niet. En ik vind mezelf niet lelijk of minderwaardig kijk dat is het punt niet, maar waar ik meer overnadenk is mezelf zien met een vriendje zegmaar. Gewoon dat samenzijn en lief tegen elkaar doen enzo.
(ik ben trouwens net 15 en heb nog nooit een serieuze relatie gehad… No big deal verder hoor)
Ik kan het niet voorstellen. Komt dit nog goed? hebben andere mensen dit ook gehad?

Ik heb dat ook, maar dat komt vooral omdat jongens van mijn leeftijd (14) nog echt kinderen zijn en ik me echt niet kan voorstellen dat een jongen me leuk zou kunnen vinden en zo lief tegen me zou kunnen doen, als wat je overal leest en bij mijn zus enzo. Tuurlijk komt het goed, wees maar niet bang.

Het hoeft toch ook niet nou meteen al? je bent pas 15, ga gewoon genieten van andere dingen. waarschijnlijk komt dat gevoel vanzelf wel als je een bepaalde jongen tegen komt die je echt heel leuk vind (:

Ik heb dit ook … Ik volg dit topic dus, zie dit maar als een upje!

ik ook, het komt volgens mij omdat de realiteit heeel anders is dan wat je echt ziet bij films enzo :stuck_out_tongue: zo zie ik het dan…

Hoeft ook niet? Niemand is het verplicht hoor :wink:

Je bent pas 15. Die jongens komen nog wel. Wat hebben al die jonge meisjes hier tegenwoordig, dat ze nog geen vriendje hebben gehad. Je bent nu gewoon aan het puberen daarom vind je al die dingen aan je zelf. Je moet gewoon het beste van je leven inzien. Iedereen is mooi op zijn/haar manier. Maar er zijn uitzonderingen, en het gaat nog altijd om de binnenkant en dan pas om de buitenkant.

Maak je geen zorgen. Ik ben ook 15 en heb 0 vriendjes gehad, maar ik maak me nergens druk om.

Komt vanzelf wel. Ik had op m’n 16e m’n eerste serieuze vriend: en we waren nooit écht ‘lief’ met elkaar, was meer gewoon gezellig met wat bijzaken.
Nu ben ik 18 en heb ik een vriend met ik juist heel lief kan doen zonder dat het raar voelt. :’)

Toen ik 15 was moest ik er ook niet aan denken. Nu heb ik al 4 jaar een relatie.

@lisacatherina ik weet dat ik pas 15 ben en mijn probleem gaat ook niet over uiterlijk of mezelf minderwaardig voelen voor een jongen. Het is alleen dat ik een jongen wel zie zitten maar ik mezelf gewoon NIET zie met een vriendje, ik kan me gewoon niet indenken!

Komt wel joh. Had ik ook, maar als je eenmaal een vriendje hebt wen je er aan.

soo herkenbaar! ook 15 zie me zelf ook niet
klef doen :face_vomiting::face_vomiting:
en ik vind het best ook :slightly_smiling_face: beter Single

Ik ben 18 en heb daar nog steeds last van. Ik heb pasgeleden ook even een relatie gehad maar dat werkte niet, ik kon het gewoon niet voor elkaar krijgen om als stel te gedragen met al dat lieve gedoe. Hoe leuk ik hem ook vind, het is toch uitgegaan omdat het niet lukte.

Dat komt allemaal wel als je ouder bent! Gewoon nu genieten van je jeugd.

komt wel goed hoor, of je bent van plan om forever alone te zijn? :’)

Iedereen vind wel iemand. Bij de een is dit al op zijn twintigste, bij de ander op zijn veertigste. Je hoeft je helemaaal geen zorgen te maken. Op elk potje past een dekseltje. Bij de een duurt het gewoon wat langer. Maar wie wil er nou niet wat langer wachten voor die speciale persoon. Je bent nog jong, maak je maar geen zorgen.

Dat heb ik dus ook. En als iemand dan vraagt: Heb jij al een vriendje gehaad en dan zeg ik nee. dan zeggeen ze helemaal: WAAAHT!? Echt niet!!?
:confused: Dat is echt niet leuk!

Dat dacht ik ook toen ik 15 was, en op m’n 16e kreeg ik een vriendje maar ik heb al dat liefkoosgedoe nooit echt leuk gevonden. Na 2 jaar uitgegaan, en vind het wel weer lekker zo =]