Ik zie me vriendje dus 4 week niet.

Ik ga volgende week maandag dus een maand op vakantie naar Indonesie en zie me vriendje dus 4 week niet. Ik heb dus geen internet op me blackberry dus kan niet met hem praten enzo. Maar het probleem is dus dat 2 jaar geleden een ex van mij toen ik op vakantie was vreemd is gegaan, nu denk ik dat dat nu weer gaat gebeuren. Wat moet ik doen :frowning_face:

Even goed nagaan dat je vriend niet je ex is. Dat is al 2 jaar geleden, dat moet je toch echt een keer los laten.

even offtopic, heb je vodafone? je kan voor 2 euro per dag 35 mb internet (perdag) nemen in het buitenland, alles op reis aan smsen naar 4000 en als je terugkomt alles op reis uit smsen naar 4000.

en ontopic: wat bigmacmenu zei !

geen reclame ofzo hoor. :slightly_smiling_face:

Ja dat is ook wel zo, maar ik ben 4 week weg dus hij kan 4 week niks doen, dus ga ik zo denken. Ik ben wel aan de andere kant van de wereld he.

Haha, ja ik ken het, maar ik heb tele2 jammer genoeg!

Dit is weer 'n nieuwe vriend. Het is je ex niet. Gewoon 'n beetje vertrouwen erin hebben. Zonder vertrouwen geen relatie.

Klopt, maar jij houd het toch ook wel 4 weken vol zonder iets te doen? 4 weken zijn zo voorbij en als hij dat niet volhoudt is het gewoon een met hormonen overgoten joch. Ik snap je wel hoor maar je moet niet je vakantie laten verpesten door die gedachten! Praat er gewoon even met hem over (:

Ja klopt, maar die gedachtes blijven in me hoofd dat hetzelfde gebeurt. Ik vertrouw hem heel erg, daar niet van. Maar je blijft het denken.

Ja ik snap je echt helemaal hoor! Maar zie dit als een soort test, ik ken het goede woord er niet voor vinden, dat hij dus anders is!

Haha ja, als die van me houd doet hij niks! Echt heel erg bedankt, was echt in een dipje hierdoor !

Meen je dit nu? Ik zou mijn vriend wel volledig vertrouwen, anders heb je toch niks aan de relatie. Ik zou het gewoon van je afzetten(:

Doe nou niet alsof niemand hier ooit last van heeft? Zo raar is dit niet hoor. Een maand is op zich ook best wel lang, als je dat niet gewend bent.

Gewoon even met hem over praten, hij stelt je vast wel gerust.

Jeetje iedereen heeft toch wel onzekere gedachte daarover? Dat is hartstikke normaal

Sorry, het kwam er wat lulliger uit dan bedoelt was, ik heb er gewoon nog nooit last van gehad, terwijl ik mijn vriend toch wel een aantal keer heb moeten missen.

maargoed, zie he dan maar als een heel gemeen upje

Je hebt het toch niet in de hand. Doet hij het toch, weet je direct dat hij je niet waard is. Het is moeilijk, maar je moet jezelf ook niet gaan kwellen! Af en toe contact eens in de paar dagen kan hem helpen ‘herinneren’ dat je er bent, als je je er prettig bij voelt. Vraag of hij soms wat wil sturen?

Wees blij dat je vriend niet net als mijn vriend 5 maanden naar het buitenland gaat.

1. Het kan altijd erger
  2. Die vier weken kunnen heel goed voor de relatie zijn! Denk daar aan.
  3. Jij bent weg dus jij hebt afleiding en doet leuke dingen. Dus hij zal veel meer tijd hebben om jou te missen.
  4. Als hij vreemd gaat, is het maar beter ook dat je dat weet. Hoe moeilijk het ook is. De relatie tussen jullie was dan vroeg of laat toch kapot gegaan.