ik zie het niet meer zitten.

ik zie de relatie tussen mijn vriend en ik niet meer zo zitten. bij het begin ging het goed. daarna begon hij me opeens diehard te negeren voor echt bijna 2 maanden. whatsapp berichtjes wel lezen maar niet reageren… toen was ik er ook best wel verdrietig over en op een gegeven moment boeide het me niks meer. en een week geleden whatsappte hij weer en deed hij weer hetzelfde als bij het begin. lief enzo… maar ik voel het gewoon niet meer zo zitten…:hammer: maar nu zegt hij dus dat hij alleen maar aan me denkt enzo…hoe leuk hij me vind en speciaal hij me vind. nu denk ik dan eigenlijk dat het zielig is om het uit te maken omdat ik hem geen pijn wil doen…

ik vind het heel vreemd dat hij dat heeft gedaan terwijl jullie een relatie hadden. je bent bang om hem pijn te doen, maar wat hij jou heeft “aangedaan” vind ik veel erger. ik had hem gedumpt als ik jou was. succes!

Alsof je mijn ex beschrijft in de laatste maanden van onze relatie. Hij negeerde mij opeens, zonder reden. Maar hij kon wel uit, naar feestjes, met vrienden afspreken etc., als hij het nou echt heel druk had prima. Ik had in die tijd een moeilijke tijd, hem een aantal keer gewhatsappt en werd genegeerd. In een keer sprak hij mij weer aan en was het schatje dit en dat. Ik was er echt helemaal klaar mee. Ik wilde hem geen pijn doen, maar als hij mij 3 weken kon negeren… dat zegt genoeg. Ik had ook een nacht een sms’je gekregen via iemand anders dat hij zei het is uit. Niks van gehoord en het was een stom grapje. Ik zat in enorme onzekerheid.

Maar goed, ik zou het uitmaken als ik jou was of iig heel goed gaan praten. Naar mijn mening ga je zo niet met je partner om. Je kan best een keer een berichtje sturen, en als hij het niet meer ziet zitten kan hij dit ook gewoon zeggen en niet negeren.

Het is niet zielig om het uit te maken: Hij = zielig.
Je gaat je kersverse vriendin toch niet twee maanden negeren? Dat is niet normaal. Maakt het uit.

2 maanden negeren vind ik niet echt iets wat bij een relatie hoort. Persoonlijk zou ik het uitmaken en je geen zorgen maken of je hem pijn doet of niet, want dat wat hij bij jou heeft gedaan is veel erger.

Hoe negeert hij je 2 maanden op whatsapp, ik spreek mijn vriend echt iedere dag en zie hem meerdere keren in de week.

Nu kunnen relaties natuurlijk verschillen, maar in mijn ogen gaat dit niet werken.

goed dat je het niet meer ziet zitten. volgens mij speelt die jongen gewoon met je. dat negeren, voor twee maanden? wtf. a

dat die je negeert kan egt niet kijk al heb je het druk al heb je nooit te druk voor 1 keer per dag een berichtje ofzo had die moeten zeggen schat heb het druk komende tijd en niet negeren uit het niets

ik zeg uitmaken