Hey meiden…
Ik zit even op mijn anoniem account want ik vrees dat iemand mij anders herkent.
Velen onder jullie zullen waarschijnlijk al denken: ‘weer eentje die zich niet lekker in haar vel voelt’… Maar ik zit er gewoon heel erg mee en ik moet het op één of andere manier gewoon kwijt dus bij deze.
Ik voel me al een paar dagen hartstikke kut. Gewoon zielig en levenloos. Op school heb ik wel twee goede vriendinnen en buiten school ga ik nog wel met twee andere meiden om maar toch voel ik mij echt heel erg slecht. Ik heb het gevoel alsof ik niet thuis hoor in de maatschappij. Om enkele voorbeelden te geven: ik ga nooit uit en daarom voel ik me raar, ik word letterlijk getraumatiseerd als ik hoor dat jongeren onder de 14 jaar al drinken en seks hebben. Seks is trouwens iets wat voor mij nog altijd een beetje taboe is, ik weet eigenlijk zelf niet waarom. En écht IEDEREEN heeft het tegenwoordig maar over Facebook en uitgaan… Ik heb ook geen Facebook en ik wil het ook niet, -uit principe- maar ik heb nu echt het gevoel alsof ik nergens echt thuishoor
Ik heb een goede thuis: goede ouders en een leuke broer dus daar ligt het totaal niet aan. Ik heb ook goede schoolresultaten enzo dus jullie zullen wel denken: wat zit je dan te zeuren?
Maar toch ben ik diep ongelukkig. Ik ben ook al een jaar vrijgezel en m’n ex heeft super super rot tegen me gedaan wat ik nog altijd heel erg vind. Tevens ben ik al lang verliefd op een jongen die mij niet eens ziet staan waardoor ik ongelofelijk onzeker ben
En sommige mensen zullen mij verschrikkelijk vinden nu, maar ik ben ook heel heel erg oppervlakkig. Ik haat mooie meisjes gewoon omdat ik jaloers ben… :s En wat raar is, ik vind mezelf eigenlijk helemaal niet lelijk! Niet om arrogant te zijn, maar ik ben heel blijf met m’n lichaam en soms ook wel met m’n gezicht maar ik zou doodgraag wat mooier willen zijn. Soms heb ik het gevoel dat jongens denken dat ik best gezien mag worden, maar meestal kijken ze naar mij met zo’n vuile blik, (ik kan het niet zo goed uitleggen) of lachen ze om mij denk ik. Ook jongens die ik leuk vind, vinden mij lelijk denk ik… Ik word echt ziek van mezelf want ik wil altijd de mooiste zijn en dat alle jongens naar mij kijken… Echt heel erg rot van mezelf ik weet het.
Ik vind het ook zo rot dat vele meisjes complimentjes krijgen en ik echt bijna nooit. Jongens hebben nooit mijn nummer gevraagt of mij spontaan aangesproken, laat staan mij versierd, hierdoor denk ik dat ik lelijk ben en voor altijd alleen zal blijven en dat maakt me zo verschrikkelijk bang Terwijl ik mezelf echt niet lelijk vind, mensen maken me gewoon lelijk heb ik het gevoel. En velen zullen zeggen dat ik me aanstel maar het maakt me letterlijk ziek. Ik MOET altijd mezelf zo kwellen en ik MOET perfect zijn. De laatste tijd irriteer ik mij ook aan alles
En… Ik word ook ziek dat alles rond uiterlijk draait, dat je alleen maar mooi moet zijn in de maatschappij en dan wil ik soms echt gewoon dood, het lijkt wel of ik een ziekte heb ofzo, dat ik me alles zo hard aantrek. Ik ben zó anders dan andere mensen… Niemand begrijpt me, dat maakt alles nog zó veel kutter.
Echt sorry voor mijn gezeik, ik moest dit gewoon even kwijt…
Ik hoop dat er iemand is die mij kan laten zien dat het gewoon allemaal in m’n hoofd zit ofzo want ik weet even geen uitweg meer…
Liefs