Ik zie hem voorlopig niet, wat doen?

Ja ik weet het, zoveelste topic, als het je niet interesseerd lees&reageer je maar niet. :]

Een tijdje geleden was er dorpsfeest, daar was R.-de jongen die ik leuk vind- ook. Hij keek best veel en lachte naar me, ineens uit het niets zei hij hoi tegen mij. Even later ging hij met een andere jongen bier wegschoppen, dat over mij heen kwam. Hij verontschuldigde zich met allemaal armbewegingen en zei ook sorry enzo. Nou kwam ik hem heel toevallig vandaag weer tegen en hij zei heel erg lief hoi. Nou is het probleem, ik wil graag echt contact met hem maken en opzich durf ik dat ook wel alleen zie ik hem niet zo vaak. En nu heel erg lang niet waarschijnlijk want hij gaat weer naar vlieland en daarna naar zijn school, daarna heeft hij een stage. Dus hij komt niet vaak bij zijn ouders die in mijn dorp wonen. Ik heb hem ook op hyves maar eigenlijk wil ik niet zo beginnen, ik wil graag echte stappen ondernemen… Nou vroeg ik me af, of jullie misschien wat weten & als het op hyves zou moeten, wat moet ik dan zeggen? En zou ik de moeite wel moeten doen, ik bedoel is de kans heel erg klein dat hij me leuk vind ofzo?
Als jullie me kunnen helpen, bedaaankt (L)

die informatie enzo heb ik van mijn vader die trainer van hem is geweest (A)

? :slightly_smiling_face:

Je kan op hyves misschien wel zijn nummer vragen & dan hem bellen/smsen en met hem afspreken. ;]

ik lees&reageer wel en ik zeg:
GOD NEE NIET WEER ZO EEN TOPIC, DAMN -.-

Maar het lijkt mij, dat hij niet zomaar ‘hoi’ zegt met een lieve stem? Stuur gewoon een krabbel op hyves met erin: Haaay, mag ik misschien je msn? en weet ik veel, ben je al een stuk verder.
succes :].

Leuke aanvulling zeg, als ze het er bij zegt is het nog niet goed want mensen zo als jij zijn zo dom om toch wel te reageren,

ik mag reageren wat ik wil ga ik niet aan jou vragen
ik bedoel, hoeveelste wat-moet-ik-tegen-hem-zeggen-ik-heb-wel-zijn-hyves-topic is dit? Shit joh.

Hmm zou kunnen, alleen is hij zjjn telefoon verloren xd
maaar toch bedankt :]

Dat kan ik opzich wel doen ja… :slightly_smiling_face:
Ik zal wel even kijken,
maaaar bedankt! :grinning:

Waarom zou het niet via hyves kunnen? Als je hem toch niet ziet, kan je nooit contact met hem maken. Begin gewoon een gesprek op hyves. ; Haay, alles goed? ik hoorde dat je stage ging lopen? etc. Gewoon zn intresses langsgaan en daar over praten. Dan komt het vanzelf wel van msn, en zullen we wat afspreken?

there u are :pensive:

hou gewoon contact, zorg dat je z’n msn, 06- en zowat krijgt, en als hij een keer in de buurt is spreek je af.
ik zie mijn vriend ook alleen in het weekend, maar gaat ook goed.

optie’s:

1. je loopt als je hem ziet tijdens ene feest naar hem toe en zegt gewoon; ik vind jou n knappe jonge. (het werkt echt! jongens vinden dat super leuk, zo zijn er veel relatie’s ontstaan van mensen die ik ken, ben niet bang voor n blunder ofzo want als hij zo lief hoi zegt lijkt het me onlogisch dat hij je totaal niet ziet staan.
  2. je voegt hem toe op hyves, en als hij je geaccepteert heeft kijk je bij overzicht en zie je zijn msn staan. Je begint n gesprek en op het laatste zeg je gewoon; ooh, ik heb jou nummer nog niet!
  3. je zoekt een van je vriendinnen uit die hem kent, dan gaan jullie wat vaker overweg en preken gewoon n keer af.

succes :wink:

bedankt allemaal!
hier kan ik wel wat mee (AA).

En nu dit topic verwijderen ?

Ja doe maar, :slightly_smiling_face: