Hallo lieve girlscene girls,
Er zijn al zoveel topics over jongens en relaties en alles maar ik wilde zo graag ook zelf even mn eigen verhaal vertellen.
3 jaar geleden heb ik een jongen ontmoet via internet.
Hij is zo leuk & lief en ik had een paar maanden later iets met hem afgesproken.
Op dat moment zat hij met een meisje (ze hadden niets maar het scheelde niet veel). Toen ik daar was heb ik met hem gezoend & dat bleef niet bij 1 keer.
Ik bleef daar toen ook slapen omdat hij nog best wel een stukje uit de buurt woont.
Dit is meerdere keren gebeurd⦠Ik ben vaker met hem gaan afspreken en steeds als ik kwam was het zoenen.
Ook ging ik steeds stiekem van de kamer waarin ik sliep bij hem in bed slapen.
Op een gegeven moment kreeg hij een vriendin.
Ik was er helemaal kapot van dat ik niet dat meisje wasā¦
Maar ondanks dat als ik langskwam was het hetzelfde als before.
Toen kwam ik een jongen tegen en kreeg ik daar iets meeā¦
Ondertussen ging het uit met zijn vriendin en ik had nog steeds een vriend en ik dacht dat het met die vriend ECHT was.
Dat bleek dus niet zo en toen het uit was kwam mijn gevoel voor die andere jongen terug.
Veel heftiger als normaal⦠Alleen hij ziet mij als zijn beste vriendinā¦
Ook ben ik een keer met hem naar bed geweestā¦
Dit was toen het nog niet zo lang uit was met mijn vriendā¦
Maar als hij mij alleen ziet als zijn beste vriendin⦠Dan doe je zulke dingen toch niet.
Ik heb hem gezegd dat ik hem leuk vond⦠Hij zei dattie dat wel kon begrijpen & ging er heel begripvol mee omā¦
Maar hij heeft niets gezegd over ik vind jou ook leuk ofzo.
Wel heeft hij gezegd dat als ik langs zou komen hij niet van me af zou blijven.
Wat moet ik nou en ziet hij me nou alleen maar als een sex object of speelt er meer?
Alvast heel erg bedankt voor jullie tips.