Ik zie hem als meer dan mn beste vriend.

Hallo lieve girlscene girls,

Er zijn al zoveel topics over jongens en relaties en alles maar ik wilde zo graag ook zelf even mn eigen verhaal vertellen. :flushed:
3 jaar geleden heb ik een jongen ontmoet via internet.
Hij is zo leuk & lief en ik had een paar maanden later iets met hem afgesproken.
Op dat moment zat hij met een meisje (ze hadden niets maar het scheelde niet veel). Toen ik daar was heb ik met hem gezoend & dat bleef niet bij 1 keer.
Ik bleef daar toen ook slapen omdat hij nog best wel een stukje uit de buurt woont.
Dit is meerdere keren gebeurd… Ik ben vaker met hem gaan afspreken en steeds als ik kwam was het zoenen.
Ook ging ik steeds stiekem van de kamer waarin ik sliep bij hem in bed slapen.
Op een gegeven moment kreeg hij een vriendin.
Ik was er helemaal kapot van dat ik niet dat meisje was…
Maar ondanks dat als ik langskwam was het hetzelfde als before.
Toen kwam ik een jongen tegen en kreeg ik daar iets mee…
Ondertussen ging het uit met zijn vriendin en ik had nog steeds een vriend en ik dacht dat het met die vriend ECHT was.
Dat bleek dus niet zo en toen het uit was kwam mijn gevoel voor die andere jongen terug.
Veel heftiger als normaal… Alleen hij ziet mij als zijn beste vriendin…
Ook ben ik een keer met hem naar bed geweest…
Dit was toen het nog niet zo lang uit was met mijn vriend…
Maar als hij mij alleen ziet als zijn beste vriendin… Dan doe je zulke dingen toch niet.
Ik heb hem gezegd dat ik hem leuk vond… Hij zei dattie dat wel kon begrijpen & ging er heel begripvol mee om…
Maar hij heeft niets gezegd over ik vind jou ook leuk ofzo. :frowning_face:
Wel heeft hij gezegd dat als ik langs zou komen hij niet van me af zou blijven.
Wat moet ik nou en ziet hij me nou alleen maar als een sex object of speelt er meer?

Alvast heel erg bedankt voor jullie tips.

Niemand :frowning_face:

hee, lastige situatie zeg! ik vind het alleen niet zo slim dat je met een jongen van internet ging afspreken… voor hetzelfde was het een ā€œloverboyā€ ofzo
(of geen boy meer maar een ouwe vent) maargoed, dat is gebeurd.

dat hij jou alleen als vriendin ziet, kan ik gewoon weg niet geloven. Niet als hij met jou naar bed gaat enzo. tenzij het dus zo is dat hij jou gewoon gebruikt. misschien moet je dat aan hem vragen. waarom hij dan met je zoent enzo, als hij je alleen als goede vriendin ziet. Daar klopt namelijk iets niet. Verder zou ik me er niet teveel zorgen over maken, want als hij je echt alleen maar gebruikt is hij je niet waard, en moet je hem ook echt niet blijven zien!! dat doet je namelijk alleen maar pijn. succes ermee meid!

Ik zou hem ook vragen waarom hij die dingen doet als hij je enkel ziet als een ā€˜beste vriendin’. Want zulke dingen doe je gewoon niet met je beste vriendin, alleen al uit respect niet.

Ik vrees dat het een beetje een foute jongen is… Praat er eens over met hem en als hij alleen smoesjes zit te verzinnen zou ik hem vergeten en geen contact meer zoeken.

Overigens, was hij ook al zo met je bezig terwijl hij een vriendin had? Want zo iemand wil je toch niet? Voor hetzelfde geld doet hij het ook bij jou moest je zijn vriendin zijn.

Bedankt voor jullie reacties…
Ik denk inderdaad ook dat ik hem beter niet meer kan zien/spreken.
Over het feit dat hij mij hetzelfde zou flikken als ik eenmaal zijn vriendin zou zijn daar heb ik zelf ook al vaak overnagedacht.
Om de situatie alleen nog maar moeilijker te maken.
Ik ben ook erg goed bevriend met zijn zusje…
Dus als ik iets met haar zou afspreken kom ik hem automatisch ook tegen (aangezien hij nog bij zijn ouders woont)
& hebben zijn ouders nogal een hoge pet van mij op… Ze vinden me een leuk meisje enzo… Ik kom daar al bijna 3 jaar over de vloer en ze zijn heel zorgzaam (mede door mijn verleden)…
Ik vind het dus een beetje een radeloze situatie en heb daarom jullie hulp ingeroepen.

zo te horen kun je inderdaad beter gewoon niet meer met hem afspreken.
dat is vast moeilijk, maar wel beter voor jou, uiteindelijk.
en het feit dat je bevriend bent met zijn zusje is inderdaad lastig hoor,
beter zet je die vriendschap niet op het spel :slightly_smiling_face:

Spreek dan niet thuis met zijn zusje af? Maar bij jou thuis of in het stad ofzo.

Idd alweer bedankt…
Ik denk dat ik hier wel iets mee kan :slightly_smiling_face: