Ik zie er zo vreselijk tegenop

Ik heb morgen, 2 uur lang gym met een onbekende klas zeg maar
heb al wel een paar keer les met ze gehad, maar nu dus gym, 6 weken lang
Het is zo dat ik voor het eerst naast me mentorklas ook nog een andere klas
heb, vanwege stromingen enzo. Nu zie ik er dus vreselijk tegenop,
gym is niet me beste vak, en alleen met me eigen klas voel ik me een beetje
op me gemak tijdens gym, dat duurde ook wel een tijdje. Ook zit er nu een
meisje in die klas, die iedereen zo tegen je op kan zetten, die invloed heeft
op zoveel mensen, als zei wil dat iedereen je uitlacht, krijg je dat voor elkaar.
Ik kan het natuurlijk niet blijven ontwijken, dus ik weet echt niet wat ik moet doen
Ik zit hem gewoon te stressen…

Ik snap dat je je er rot bij voelt. Maar als jij dit morgen terug leest denk je: oh… waar heb ik me druk over gemaakt. Het komt allemaal goed, in elke klas zitten bitches en aangezien je toch maar 1x per week (gym) met ze hebt…

Er zitten echt wel aardige meiden (; En heb je morgen d’r nog geen vriendinnen, dan krijg je die volgende week wel.

Je eigen er overheen zetten, Het gaat gebeuren en je kan er niets aan doen, Ja oke ziekmelden, maar dat kan niet elke keer.

Misschien valt het morgen wel allemaal mee joh!

Ik ben echt geen fan van LO, maar tijdens dit vak maak je wel het makkelijkst vrienden. Als je gewoon je best doet, komt het wel goed. En het maakt dan helemaal niet uit of je goed of slecht ben :slightly_smiling_face:

Er zijn altijd mensen die meelopen met ‘de bitch’, maar er zijn ook mensen die dat zéker nooit doen (ik ben er een van en ik kan echt eerlijk zeggen dat ik dat nooit doe! En ik ken er genoeg die dat niet doen!). En daarbij, het is maar hooguit een paar uurtjes per week.
Als jij aardig doet tegen iedereen (ook tegen dat onaardige meisje, als ze idd onaardig doet), en laat zien dat het jou niks kan schelen dat je slecht bent in gym, je doet toch je best? … moet t goedkomen.

Dank jullie wel, mischien valt het allemaal ook wel mee! :relieved:

Ja ik zou je er gewoon overheen zetten, en het is maar gym!
Gewoon goed je best doen en geen aandacht schenken aan dat meisje.

gewoon goed je best doen en lachen als je een fout maakt!
open staan voor anderen :slightly_smiling_face:
komt heus goed hoor! meestal zien anderen er ook wel tegenop :wink:

Ik vond de eerste gymles ook zo eng, ik kwam ook in een nieuwe klas en ik ben echt slecht in gym :stuck_out_tongue: maar het viel uiteindelijk heel erg mee :slightly_smiling_face:

dit heb k ook altijd… k voel me al niet fijn in mijn gymkleren, en dan moet ik ook nog iets doen waar ik niet goed in ben…
maar als je gewoon je best doet komt het wel goed en valt het wel mee!
en als iets niet helemaal goed gaat denk ik meestal: oke dan kan ik hier wat slechter in zijn, maar iedereen heeft iets waar hij/zij minder goed in is,
t komt wel goed!, :slightly_smiling_face:

Het komt wel goed! Maak je niet al te veel zorgen. Ik weet hoe je je voelt, achteraf vraag ik me altijd af waarom ik me zoveel zorgen over maakte haha. :slightly_smiling_face:

Ah joh, gewoon jezelf blijven en niet teveel op de voorgrond treden.
Er zullen vast mensen in die groep zitten die gym ook niet zo leuk vinden, die heb je al snel te pakken.
Bekijk het en oordeel daarna. Je moet 't toch voor 6 weken doen.
Dus meer als jezelf kan je niet blijven, hen boeit 't namelijk niet dat jij erbij bent vanuit een andere groep.