Ik zie er niet uit.

Huh? Ik was serieus…

Oke weet je wat, ik heb de meeste reacties nog niet gelezen.
Maar ik bied nu m’ n excuses aan voor m’ n botte opmerking in het oor stretchen topic (ofzo).

misschien meende ze het -.-

mijn tip:

minder make-up, minder veel moeite doen, werken aan zelfvertrouwen, aan je vriendinnen vragen wat ze van je vinden.

veel geluk :slightly_smiling_face:

voor puisten weet ik wel wat.
je moet UNI CURA zeep kopen volgens mij stond er ook anti-bacterieel ofsow op.
je moet dat met water even goed in je handen doen en dan net als masker goed insmeren op je gezicht laat dat zo’n 10/15min staan en spoel het dan af.je huid zal dan even raar voelen daar moet je dan weer je dagcreme op doen (dit kan je 's morgens en 's avonds doen bij mij werkt het egt heel goed je zal het in 2 weken merken als het goed is)

omg. ik had wel gehoord van de ziekte enzo, maar ik had er nooit echt over na gedacht. en ik heb net allemaal informatie over de ziekte opgezocht en ik heb gewoon echt alle symptonen… dit had ik niet verwacht…

[i]Ik zal niet gaan zeggen dat ik moedersmooiste ben… Maar ik merk tegenwoordig dat veel mensen op een popster willen lijken. Laat ik ze maar uit de droom helpen; Dat is onmogelijk. Je bent wie je bent en je kan er niets aan veranderen.
Het genotype en fenotype is al bij bevruchting vasteglegd. Die kan je niet veranderen. ( Het fenotype wel, maar uiteindelijk komt die van je eigen altijd weer terug ).

Gewoon gelukkig zijn met wat je bent en hoe je bent. En voor de velen puistjes/acné, die je zegt te hebben. Afspraakje maken met de dermatoloog, of anders aan de Diane pil gaan ( Diane pil is toch ook tegen puistjes? )

Minder make up werkt ook tegen puistjes. Talgkliertjes raken dan niet meer verstopt met de foundationtroep. ( Ik kan niet tegen foundation… ik krijg daar uitslag van in mijn gezicht )…

Succes![/i]

Ik zou ook gaan sporten als ik jou was, daardoor zit je veel lekkerder in je vel en voel je je gewoon beter en vrolijker!!

Ik had nog zo gehoopt dat je zou zeggen ; nee dat heb ik echt niet. Het is een rotziekte, bdd. Je bent zeker niet gewoon ‘te ijdel’ en je stelt je zeker niet aan. Maar geloof me maar ; het zit echt in je hoofd!
Er staan op youtube aardig wat filmpjes over BDD, dr phil heeft er ook een show over gedaan, net als Oprah.
Als je er met mij over wil kletsen kan je me wel even een berichtje sturen, dan voeg ik je wel toe op msn.

Heel veel liefs en succes xxx

ik denk (hoop) dat jij niet bdd hebt, want het is daarbij meer dat je vind dat je… armen een mismaakte vorm hebben, of dat je denkt dat je een jongen bent met tieten. bijvoorbeeld. het is dus meer dat je echt denkt dat je gewoon misvormt bent, jij hebt (hoop ik xD) meer gewoon een heeel laag zelfvertrouwen.

maar ik weet zeker dat je gewoon supersexy bent! voel je je al beter :sob::muscle: :stuck_out_tongue:

xxxxx

eh volgens mij was dat wel serieus ?

Het is niet zo dat mensen met bdd alleen dat soort gedachtes hebben. De meeste meisjes focussen het meest op huid en haar.Sproetjes zijn geen sproetjes maar vlekken, puistjes zijn geen puistjes maar enorme bulden op je gezicht bijvoorbeeld. Zoals een camera kan inzoomen, zoomt iemand met bdd in op wat zij of hij lelijk aan zichzelf vind.
Terwijl bijvoorbeeld jij gewoon een leuk meisje ziet, voelt dat meisje met bdd zich bijvoorbeeld vreselijk omdat ze denkt dat haar huid ontzettend vlekt. terwijl jij zeg maar niks zou zien.
Maar het is ‘per geval’ weer anders…
Zoals bijvoorbeeld dit meisje(die bdd heeft) haar huid lelijk vind , ze stond in psychologie magazine.

http://i40.tinypic.com/nqzgr7.jpg

aaawhh jij bent echt heel lief haha xD
dankje voor je reacties!

OMG. alles wat ze zegt komt mij zooooooooooooooo bekend voor… :anguished:?

ik heb ook bdd gehad, maar ik ben er nu weer een beetje vanaf! ik durfde gewoon niet meer in de spiegel te kijken, en ik vond mezelf echt afschuwelijk. ik voelde me echt zo kut! maar nu gaat het gelukkig beter! ik wens je echt veel succes!

ik heb altijd dat als ik er niet op mn best uitzie, ik me zo lelijk voel dat ik niemand aan durf te kijken en de hele dag niet meer kan lachen. omdat ik het gevoel heb dat iedereen mij super lelijk vind.

als je veel puistjes hebt is het misschien een idee om naar de winkel RITUALS te gaan? daar hebben ze superfijn spul! je krijgt advies en je kunt eventueel kleine monsters meenemen.
als je overstapt op een goede reiniger heb je een tijdje wat meer puistjes omdat “het vuil” dan eruit komt maar dat gaat weer over.

en verder (voor als je echt wat wil veranderen)
-je houding misschien heb je erg hangende schouders of een te holle rug?
ps. dat heb ik dus, zit nu in fysiotherapie en met een gezondere houding zie ik er nog mooier uit ook!
-gewicht (en NIET spontaan aan de cola-light gaan maar dan gewoon water drinken)
Ik ben van superdun maar maatje 36 gegaan :slightly_smiling_face: (en ik weet hoe het is, DUS ECHT NIET MAKKELIJK)
-kapper: serieus, kapsel maakt zoveel uit ik was een blondje en dat stond me eigenlijk best goedkoop, toen ben ik voor een keertje naar een dure kapper gegaan, haar bruin geverfd, en sindsdien vragen mensen wanneer ik mn rijbewijs haal :stuck_out_tongue:

…ik besef dit pas nu ik aan het schrijven ben… maar ik heb dus toch heel wat verbeterd, maar het was een lange weg.
maar wel de moeite waard :slightly_smiling_face:

succes ermee iedereen! xx