Ik zie er altijd zo saai en standaard uit...

Upload is een foto van wat je vandaag aan hebt :grinning:?
In ieder geval een outfit.
En ik wil je wel helpen om kleding uit te zoeken d.m.v online shops? Als je een foto laat zien weet ik ook beetje wat voor figuur je hebt zegmaar :]

Note me maar. xd

Bedankt iedereen voor het advies :grinning:
Zal morgen wel een foto maken,
Ik ga misschien morgen ook winkelen :wink:

dat had ik dus ook 2 jaar geleden. maar ben nu echt verslaaafd aan sieraden en riemen etc, dus misschien dat je dat kunt combineren met een - wat volgens jou - ‘saai’ shirtje!

sieraden helpen altijd

Dit heb ik vandaag aan:

Een grijs/zwarte tregging met een lang wit gestipt topje met daaroverheen een lange zwarte cardigan.
En ik heb dan nog oorbellen in en deze ketting:

Dat is toch leuk?
Ik vind het helemaal niet saai.

heb ik dus ook altijd last van!
wat ik dus gisteren deed om het op te lossen, een wit vestje aan, met een grijs shirtje eronder en een sjaaltje met allemaal kleurtjes om. natuurlijk kan hetook met andere kleuren, maar dit creeert wel een beetje een eigen stijl zegmaar (:

Shirtjes met print kopen, of leuke accesoires erbij doen zoals kettingen, riempjes, sjaaltjes etc. En een keer geen spijkberbroek dragen maar een rokje of een jurkje.

je kunt je outfits makkelijk opleuken met wat sieraden.
ik had trouwens ook jouw probleem, maar de laatste tijd als ik ga winkelen pas ik gewoon vanalles, zoveel mogelijk verschillende dingen om te kijken of het mij staat :slightly_smiling_face: en als het goed staat koop ik het.

ik weet niet waar je winkelt, maar dan zou je bijvoorbeeld een keer naar een andere winkel dan h&m,only of veromoda ofzo moeten gaan. persoonlijk vind ik shirtjes van calvin klein altijd erg leuk, die zijn ook niet zo standaard…

je moet je eigen stijl gaan ontwikkelen. Gewoon aandoen wat je leuk vind en een beetje leuk combineren. Niemand kan je hier zeggen, zo en zo moet je je kleden, want als het niet bij je past, loop je uiteindelijk nog voor gek. Jij moet je goed voelen in een outfit en dan ziet die outfit er gelijk een stuk leuker uit. En lange kettingen en armbandjes doen vaak al wonderen.

accesoires kunnen je outfit heel erg opfleuren!

je kan op een basic shirt een print (foto of tekst) laten bedrukken!

misschien sieraden erbij doen?
of misschien opvallende schoenen erbij,
maakt het ook alweer minder saai:)

veel verschillende soorten kleding kopen. in kleur, vorm, stijl, laagjes, accessoires.

Ik heb dat ook een tijdje gehad, kocht ik allemaal wat meer basis dingen, simpelere kleren zegmaar. Nu (omdat ik ondertussen wel genoeg basisshirtjes etc heb) ga ik in de winkel eingenlijk alleen op zoek naar dingen die wat specialer zijn. Mag ook niks meer kopen van mezelf als ik denk: hmm wel leuk. Moet het voortaan echt super leuk vinden, ik koop namelijk te veel :stuck_out_tongue:

Maar misschien een tip, als je gaat winkelen pas is dingen aan die je normaal niet uit het rek zou pakken, gewoon om te kijken of het staat. Wie weet staat het echt leuk. Probeer gewoon zo veel mogelijk dingen uit en probeer op die manier een beetje je eigen stijl te ontwikkelen. Vraag jezelf ook af bij dingen die je koopt of het niet te ‘simpel’ is. natuurlijk mag je wel wat simpelere topjes e.d. kopen, maar bedenk daar dan wel iets bij waarmee je het kan combineren, zodat je outfit niet te saai wordt.

succes :slightly_smiling_face:

Koop veel accessoires om je saaie outfits op te leuken. Riemen, kettingen en armbanden doen wonderen voor je outfit. Daarnaast kan je op fashionblogs leuke items bekijken en in de winkel najagen of gewoon inspiratie opdoen. (: Kijk ook eens in winkels waar je normaal binnen 2 seconden weer weg bent

Wat vind je mooi? Houd je meer van dat schattige vintage lichte kleuren soort, of meer van de drukke prints en felle kleurtjes of of of of…?

sieraden doen wonderen.

ACCESOIREEES. <33