Ik zie er altijd zo saai en standaard uit...

Heeft er iemand goed kledingadvies, want ik zie er altijd zo standaard uit o.O Ik heb vooral dan met dit warme weer gewoon een spijkerbroek met een tshirt zonder print ofzoo aan. Ik kan ook geen vest aan, want dan krijg ik weer van al dat gezeik van: daar is het weer toch veel te warm voor! :S Ik ben bijna 16 en ik wil er gewoon niet meer zo standaard uitzien. Ook in de winter heb ik gewoon altijd een vest aan >_< Alvast bedankt =]]

je kan misschien een keer geen standaard t-shirts kopen maar gewoon leuke hempjes ofzo.

Koop dan shirtjes met print…

of soort style kopen wat bij je past

Koop shirts met een leuke print erop! Wil je liever geen geld uitgeven? Kijk dan het artikel hoe je je oversized shirt kunt costumizen, zoek eens in de kast van je vader naar een oversized shirt. En dan lief aankijken of je hem mag verknippen :grinning:

sieraden of riempjes erbij kopen. een taille-riem of gewoon een dun riemje om je middel staat echt heel leuk boven een shirtje. of een lange ketting. en allemaal dunne armbandjes ofzo.

Heey.
Je kan wat inspiratie opdoen bij het inspiratietopic of outfits bekijken bij het topic: Wat heb jij aan vandaag? Die topics vind je als je bij overview op fashion klikt. Je kan natuurlijk ook blogs van mensen bekijken.

Je zegt dat je altijd een spijkerbroek draagt ook in de zomer. Mijn advies: koop dan eens een lief schattig zomer jurkje. Met een leuke legging en hakken of ballerina’s eronder is dat echt hartstikke leuk! ( en als je nou zo graag een vest wilt dragen dan in de zomer gewoon een met korte mouwen! :stuck_out_tongue: ) En in de winter is een tuniek met lange mouwen en een spijker colbertje mijn favo combo. (Enneh je moet natuurlijk wel keding dragen waar jij je lekker in voelt hea? Als jij iets draagt wat je niet leuk vind straal je dat ook uit!) Nou veel succes ermee!
x :four_leaf_clover:

Ja… Als je echt alleen maar gewoon egale shirtjes draagt is het niet moeilijk om er wat aan te veranderen natuurlijk. Je kan toch shirtjes met prints kopen? Of meerdere laagjes over elkaar. Een legging met een jurkje. Een skinny met een tuniek of iets. Een baggy broek, daar kan dan wel een gewoon hemdje/hempje (?) boven want de broek is dan al wat aparter. Verder doen accesoires ook veel met je.
Maar je moet denk ik gewoon veel proberen en doen, kijken wat bij jou past. Nu moet ik wel zeggen dat tegenwoordig niet veel dingen apart meer zijn, dus ik snap je dilemma wel.

kijk op lookbooks. om inspiratie op te doen. of op online shops kijken

Koop veel accesoires om je looks op te fleuren?

koop wat je leuk vind,
en vanaf nu dan geen basic dingetjes xd
een vrolijke sjaal wat armbandjes is je outfit al snel niet zo saai meer
legging met shirtjes met laagjes is leuk,
colbertje maakt je outfit al snel iets boeiender, tailleriem, heupriem,
en als je niet weet hoe je het moet combineren kan je het gewoon na-apen bij de plaatjes van h&m (:
als je het natuurlijk mooi vind hé
succes!

kijk eens op sites als lookbook.nu, dan krijg je vanzelf meer inspiratie

dan krijg ik altijd, op de meest onmogelijke momenten zin om te gaan shoppen xD

durf te expirimenteren. Kijk indd op van die blogsites en naar celebs die je er altijd wel leuk uit vind zien… Of misschien ken je wel iemand die je er altijd super uitvind zien en neem een beetje een voorbeeld aan haar, je moet er dan alleen voor zorgen dat je haar niet na gaat doen.

lol, ik vind mijn stijl soms heel apart :stuck_out_tongue:

Doe dan eens iets geks. Koop iets wat je normaal gesproken niet zo snel koopt, een ruitjes bloes bijv. Draag het ook gewoon boven denim, dan ben net ietsje anders.

Oh dat probleem heb ik ook altijd :slightly_smiling_face: Accessoires zijn totaal niet mijn ding en daarom zie ik er ook zo standaard uit. Ik koop tegenwoordig minder basic dingen en meer dingen die iets ‘speciaals’ hebben. Jeans met gaten erin, bloesjes, een apart topje of opvallende schoenen. Dat scheelt al een hoop… Let wel op dat je dan niet alle speciale dingen tegelijk draagt, je wilt natuurlijk ook geen kerstboom zijn.

zo voelde ik me dit jaar ook, altijd spijkerbroek-shirtje-all stars. ik wilde dat ook niet meer en heb eigenlijk veel nieuwe dingen gekocht en uitgeprobeerd, die ik in eerste instantie neit aan zou doen, maar dat toch heel leuk staat. nu ben ik daarom ook veel meer aan het proberen met dingen, en zie ik er niet meer zo standaard uit. :slightly_smiling_face:

Ik ben echt vier jaar lang altijd spijkerbroek-shirtje-gympen geweest, nu koop ik gewoon niet meer van die simpele dingen en ik weet nu zo’n beetje welke stijl ik leuk vind, dus ga ik gewoon zulke dingen zoeken.

Koop een paar van die key items, hele speciale kledingstukken, die je kunt combineren met je basics.