ik wou eigenlijk dat de tijd stil stond...

zie titel… wie heeft dat nogmeer? kheb eigenlijk weinig zin in 2009 :frowning_face:

nee k heb wel zin in 2009, maar ik blijf lkkr in me kamer vanavond, want mrgn ochtend moet ik vroeg naar schiphol, want me zus gaat weg.

nee geen zin in, ook geen zin in oud & nieuw
zo, ik wou eigenlijk vroeg naar bed. Ik wil idd liever
nog even in 2008 blijven hangen :wink:

dat heb ik ook ja, het voelt dit jaar zo vreemd dat het 2009 wordt terwijl het niet eens veel verschil is, maar het kan ook komen omdat ik het dit jaar gewoon helemaal niet vier we hebben ook helemaaal geen vuurwerk ofz :l

Nee ik wil dat 2008 voorbij is,dat was echt een ****** ********* jaar voor mij,Maar waarom wil je dan nog in 2008 blijven?

x

Ach, kvind alles best, elke dag n nieuwe kans, of het nou 2008 of 2009 is :slightly_smiling_face: Als 2008 n mooi jaar was, keep up the good work in 2009! was het geen mooi jaar? Dan is 2009 de kans om n mooi jaar te krijgen Iedereen een voorspoedig 2009 toegewenst!

Jaa je hebt gelijk =D

Omdat het jaar anders heet is het leven niet ineens anders, dus ik snap het probleem niet

We zullen zien wat het jaar ons brengt

volgend jaar wordt met school moeilijker, en dan gaat mn klas uit elkaar (kheb net zo’n leuke klas) en ja, 2008 was een top jaar, ben bang dat 2009 veel minder leuk wordt
:zipper_mouth_face:

ja, eigenlijk heb je best gelijk! :wink:

Owh…
Ik zou zegge; maak het beste ervan :wink:

Jaah, wat Shinigami zei, niet zo negatief denken, maak er het beste van !!
Gelukkig nieuwjaar :wink:

Ik heb juist superveel zin in 2009!
2008 was echt een rotjaar, voor mij dan, en in 2009 staat de komst van het derde kindje van mijn zus, dus dat zal heeeel wat beter worden dan de tegenslagen (waaronder een hele grote) die ik in 2008 heb gehad.

Waarom heb je eigenlijk niet zo’n zin in 2009? :blush:

gelukkig is 2008 achter de rug, stomme dingen daarin gedaan. nu heb ik lekker 2009 om los te gaan, heb een vriend; leuke vrienden; dus… ik heb wel zin in dit jaar =D

Op een Joop loos jaar x