Ik wou dat het..

9 uur was! dan komt mijn vriendje <3

en het is hier mega rommelig, ze zijn de huiskamer aan het schilderen enzo dushet is hier superrommelig en ik kan niets anders doen dan tv kijken of computeren. en als mijn vriendje er is dan is het gezelliger ;$.

nu jullie, waar kijken jullie naar uit?

Ik wou dat het…

sinterklaas of kerst is!
:grinning:

…morgen is want dan ga ik shoppen met mn papa & moet ik oppassen met mn vriend op mn liefste nichtje & dan ga ik daar in hun BUBBELBAD <3<3<3

ik ga morgen ook shoppen :grinning:
eindelijk!

zaterdag. M’n eerste echte chilldag van deze week & dan zie ik eindelijk m’n vriend en ouders weer. Damn wat een gestress en heen en weer gereis. Bah.

Dat het gedoe rond geld hier in huis eens afgelopen is en dat mijn ouders mij er niet steeds in mee trekken ==

En ik wou dat het maandag was, want dan krijgen we een nieuwe opdracht van school :3

Vakantie was, ik heb het veelste druk.

ik wou dat het weekend was

Ik ook :]

Ik ga morgen ook winkelen, in Nijmegen! :grinning:

Ik wou dat het morgen is want morgen ga ik naar het concert van Maria Mena

morgen was.

dan ga ik naar hem :grin:

Ik wil dat het zaterdag is, dan ga ik heeerlijk uitslapen, naar vriendje zn voetbalwedstrijd kijken, met hem samen eten en 's avonds Kolonisten! Lekker niet werken of naar college bleee

Ik wou dat het zomer was.

lekker korte rokjes en zonnebrillen en ijsjes ^^

idd en dan hopelijk géén regen!

Ik wou dat ik klaar was met mn opleiding en dat ik kon beginnen met reizen :grinning:

OUD & NIEUW was!!!(nja 30 dec t/m 1 januari) Dan ga ik met mn vriendje, + nog 2 vrienden naar DISNEYLAND logeren in Hotel New York!! Oeeh ik kan niet wachten om die prachtige vuurwerkshow te zien !!! (En mn vriendje betaald voor mij :grinning: )

huh, waarom zet je streepjes onder de o ?

Ik wou dat het morgenavond en zaterdag was! Morgenavond zie ik een hele leuke jongen (maar helaas; homo ¬¬) en zaterdag wordt ook een gezellige dag :slightly_smiling_face:

Ik word gek van school veel te veel gestress en toetsen, weekeind heb ik nodig! Gewoon weekeind! Ik wil weekeind! :stuck_out_tongue:

Ow uit blijheid :stuck_out_tongue: