Ik wordt weer ‘gestalkt’..

Een paar weken geleden werd 2 weken lang anoniem gebeld. Dit was meestal 4 keer per dag en degene heeft ook 2 vage voicemail berichten ingesproken. Ik heb toen nooit opgenomen, omdat ik dacht dat de lol en dan wel snel of zou zijn. Na twee weken stopte het dus ook.

Ik wordt al drie dagen weer 4 keer per dag gebeld. Het moet wel dezelfde persoon zijn. Nu trek ik me niet meer zoveel aan van het bellen, maar ik zag dus dat degene op mijn Facebook account probeerden te komen. Ik gebruik zelf me Facebook helemaal niet, maar een uur geleden kreeg ik dus een mail dat Facebook mijn account tijdelijk blokkeert omdat iemand met een browser op een andere locatie meerdere malen probeert in te loggen. Ik heb moeilijkere wachtwoorden voor Facebook,instagram en Snapchat bedacht voor de zekerheid.

Ik weet nu niet echt wat ik moet doen…
Ik heb een iPhone en daarop kan je anonieme nummers niet blokkeren. Ik hoop dat het snel stopt. Ik kan er natuurlijk niet veel tegen doen.

Als iemand een toch oplossing weet tegen het bellen ofzo hoor ik het graag?:blush:

Even een UPDATE:
ik heb nog een voicemail binnen gekregen en het was een vrouw die de website van het bel me niet register opnoemde.

Heb je een vermoeden wie het zou kunnen zijn? Heb je ooit eens de telefoon opgenomen toen je gebeld werd?

En wat werd er ingesproken?

Neem contact op met je provider.

[quote author=Eevee link=topic=459482.msg277805552#msg277805552 date=1530879922]
Heb je een vermoeden wie het zou kunnen zijn? Heb je ooit eens de telefoon opgenomen toen je gebeld werd?
[/quot

Nee, ik heb al eerder wat mensen geblokkeerd. Waarschijnlijk is het iemand die mijn nummer wel heb en ik zijn nummer niet.

Het was heel moeilijk te verstaan. Ik dacht dat ik een soort website verstond maar ik weet het niet zeker. Het was wel een jongenstem.

Heeft een bekende van mij ook eens gehad. Zij heeft toen een nieuw nummer genomen, maar toen gebeurde het weer. Daarna nog een keer een nieuw nummer, die ze vervolgens alleen aan goede vrienden gaf met de duidelijke boodschap haar nummer niet door te geven (contact zoeken ze maar via fb). Toen was het eindelijk klaar.