Ik wordt GEPEST vanwege mijn BENEN!!!!

Ik vind mijn benen niet echt dik maar veel andere mensen wel en daarom pesten ze mij
Maar mijn moeder zegt dan: Je hebt mooie gespierde benen. Maar zoals jullie weten zeggen moeders altijd goede dingen over hun dochters dus ja. Zijn ze volgens jullie te dik of zijn ze eerder gespierd?

JULLIE HOEVEN NIET MEER TE RAGEREN HOOR, IK BEN BLIJ DAT ER NOG NORMALE MENSEN ALS JULLIE ZIJN :slightly_smiling_face:

Mooi & gespierd. Niks mis mee meid xx

Jou benen zijn helemaal niet dik hoor. Je hebt juist mooie gespierde benen.
Dan zijn mijn benen dikker :cold_sweat:

Ik zie absoluut niet niks raars aan je benen. Ze zijn juist mooi gevormd en strak. en helemaal niet te dik, naar mijn mening.

Jullie zijn allemaal zo zelfverzekerd Wauw!

mooi toch, goed gespierd ja,
en niks van aantrekken, ik heb hetzelfde en ze zeggen ook vaker dikke benen en ik heb ook gewoon gespierde benen

x

Ik heb nog nooit gehoord van strakke benen. Hahaha wat is dat?

Eh?

Okeee zit je te trollen of niet?

nvm :slightly_smiling_face:

Volgens mij ook ja.

complimentjes vragen ofzo

Whut?

wat is dat?

Ok mensen bedankt dat jullie zo reageerde :slightly_smiling_face: Ik zal dus beter nadenken over wat ze zeggen over mij.

Ik geloof helemaal niet dat jij gepest word voor je ‘dikke benen’,

Spijtig dan voor je dat je dat niet gelooft. Maar ik word wel gewoon gepest hoor! Ik ben blij dat sommigen mensen er anders over denken dat andere op mijn school

Ik wil gewoon weten wat er volgens hun mis is aan mijn benen. Ik snap het gewoon niet.
Maar nu snap ik dus dat er gewoon niets mis is met ze. Dus jullie hoeven geen reacties meer te plaatsen :slightly_smiling_face:

dit ja :slightly_smiling_face: