Ik wordt gek!!

Hooi meiden,
Ik ben al heel lang verliefd op iemand.
Eerst vondt hij mij echt NIET leuk :frowning_face:
Toen werden we best wel close we doen/deden alles samen!
Daarna kwam het…
Iedereen denkt dat hij verliefd op mij is en ik af en toe ook.
Ik zit bij hem op schoot we zoenen en we lopen hand in hand over straat.
Maar helaas was dit jaar mijn laatste jaar bij hem in de klas …
En nu hoor ik NIKS van hem en ik kan hem ook niet appe want hij heeft mij een keer geblokkeerd omdat hij ‘‘geen zin had om te praten’’. Hij is ook gewoon met andere meiden bezig niet zoals die tegen mij deed maar hij is er TOCH mee bezig… Help wat moet ik doe ik wordt er gek van :frowning_face: xx

Laat hem gaan, als hij je blokkeert en net zo met andere meiden om gaat zou ik er geen moeite en energie meer insteken. Het is duidelijk dat hij geen relatie met je wilt, anders had hij je niet geblokkeerd.

inderdaad hem laten gaan, als hij zo doet kun je zien dat hij het ook niet echt waard is, toch? En wat Amore_ zegt, “het is duidelijk dat hij geen relatie met je wil, anders had hij je niet geblokkeerd”, daar ben ik het volledig mee eens!

tjaaa… jongens zijn nou eenmaal complicated, maar ik denk dat je dit wel een beetje op kan vatten als datie je niet leuk vind. Vergeet hem, hij is je niet waard!

Hij is je niet waard en hem inderdaad laten gaan

word*

Ja dat is waar maar hij had me geblokkeerd omdat ik echt vervelend was!!
We hadden ruzie en ik bleef hem maar appe…
En hij zegt tegen mij dat die me knap vindt en lief blabla…
Zelfs zijn hele Familie weet van mij…

:hammer:

Of je gaat hier mee door, je laten gebruiken. Of jullie nemen een relatie.

@ Garapoes ik wil dat ook heel graag maar ik durf het niet te zeggen omdat ik hem niet kwijt wil…‘Friendzone’’

Hij vind je dus irritant, anders had hij je niet geblokkeerd. Laat het rusten, stalk hem niet. Als hij je echt leuk had gevonden was hij wel volledig voor je gegaan.

Maar waarom stelt hij mij dan voor aan ziijn famillie als die me niet leuk vindt?

vraag 't hem. kunnen wij niet ruiken

pfff… hij is het niet waard en speelt met je gevoelens.

Let him go!

Wat een sukkel, je verdient beter :bowing_man:

Je verdient beter, laat hem gaan

Ja ik wil hem ook wel laten gaan , maar als ik dat doe komt die altijd weer terug…

Dan negeer je hem.