Ik word overal rood om,ik vind het echt niet leuk. dan wrijft iemand het er ook nog in door te zeggen; je word helemaal rood. dan word ik juist nog roder. wat moet ik doennn?
Maak er een luchtig grapje over: ‘Ha mooi, mn doorbloeding is nog goed!’
Je bent niet de enige die dat heeft, ik kan ook nog weleens rood aanlopen als ik verlegen ben. En een hoop vinden het zelfs schattig
dankjewel vind ik een goede tip!
Ik word ook altijd rood. Echt stommm. :’)
Heb ik ook wel vaker, een grapje erover maken helpt inderdaad (:
Wordt alleen lastig als ze je er niet over aanspreken, maar je wat zitten aan te staren van woooo, die wordt rood :’)
Heb ik ook last van hoor. Tsja, weinig aan te doen denk ik. Ik heb ook dat mijn mondhoeken beginnen te trillen als ik praat en me niet op mijn gemak ben. Das nog veul stommer :’)
@ hierboven;
Dat heb ik ook, met die mondhoeken. Maar ik ben ook veel rood. Ik doe gwn net alsof ik nog wat moet pakken of zo… Dan buk ik dus naar beneden en dan kan ik daar weer ff tot mezelf komen.
ik word ook wel eens rood. Maar ja, dat heeft iedereen wel eens.
En als je zoiets zeggen, moet je er idd een grapje van maken. Of je schouders ophalen en zeggen ’ Nou en?’
ken ik ik ben ook snel verlegen en dan word ik rood, maar ik heb zo wel mn vriend leren kennen
dus het is niet zo erg ^^ heel veel jongens vallen erop en vinden het schattig
Ik heb daar dus ook heeeel erg veel last van D: heel vervelend… Wat bij mij niet werkt maar wat wel bij anderen blijkt te werken, is om in de punten van je oren te knijpen ofzo xD dan zou 't bloed daar naartoe stromen.
Ik kán niet eens rood worden, ben in mijn hele leven één keer rood geworden. En who cares als je een keer rood wordt.
omg ik ook! vreselijk!! :S
ja een x in je leven is niet erg. maar hele dag door is best balle
ik kan ook echt niet rood worden haha. ben ik opzich wel blij mee. maar idd sommige mensen vinden het zelfs wel schattig. maar ik denk niet dat je er veel aan kan doen. ik weet iig niets, i’m sorrry.
als je het op voelt komen (neem aan van wel)
heb ik bijv. als ik voor de klas sta, dan denk ik bij mezelf:
lieke niet rood worden, relax… en dan gaat mn hartslag weer na beneden:D
en bij mij helpt het echt.
ik heb PRECIES hetzelfde ;’)
ik word rood als ik nadenk haha,
Dat heeft mijn crush ook, zoo schattig!
weet er geen tip voor ofzo, sorry.
hahah , heb ik ook niet alleen rode wangetjes ofzo , echt helemaal haha en nu zeker met dit warm weer , njaa best wel kut :s
^ Warme weer pardon?