Ik word zenuwachtig in de buurt van knappe jongens.

Oke, ik weet niet hoe zo goed hoe ik moet beginnen, maar ik zal proberen het uit te leggen. Over het algemeen ben ik vrij spontaan en vind ik het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en hiermee te praten, etc. Dit is niet altijd zo geweest, “vroeger” (tot een jaar geleden ongeveer) was ik heel verlegen en vooral onzeker en vond ik het heel moeilijk om met onbekenden te praten. Gelukkig is dit het afgelopen jaar veel minder geworden :slightly_smiling_face: Echter durf ik nog steeds niet zomaar op onbekenden af te lopen, maar misschien komt dat ook nog wel. Maar nu is er wel iets anders waar ik best wel mee zit, en dat is dat ik onwijs zenuwachtig word als een knappe jongen aandacht aan mij schenkt. Of niet eens aandacht schenken, maar überhaupt bij me in de buurt komt. Een voorbeeld is bijvoorbeeld op mijn werk. Ik werk als cassière bij een supermarkt, en zodra ik zie dat er in mijn rij een hele knappe jongen staat, dan krijg ik echt zo’n zenuwachtig gevoel in m’n buik en zodra hij aan de beurt is ben ik alleen maar onhandig aan het doen, door mijn zenuwen. Maar zo gaat het ook als ik uitga bijvoorbeeld, en een zeer aantrekkelijke jongen probeert met me te dansen of te praten, mijn hart begint dan helemaal te bonzen en ik weet niet meer hoe ik me moet gedragen.

Nu ik dit zo teruglees voel ik me echt stom, ik heb over het algemeen niet het idee dat ik nog ontzettend aan het puberen ben, maar als ik dit zo lees dan lijk ik net een meisje die net in de puberteit zit en niet weet hoe ze met jongens moet omgaan (no offence). Ik zou willen dat ik ook gewoon normaal met jongens kan praten die ik heel knap vind, zonder dat m’n hart dan meteen overuren gaat maken en ik mezelf alleen maar voor schut zet. Zijn er meer mensen die dit hebben? Of hebben jullie misschien tips?

Ik heb dit ook! Bij (oke dit gaat heel bot klinken misschien, zo bedoel ik het niet) wat lelijkere jongens heb ik nooit problemen, daar doe ik alles wat ik niet laten kan. Maar als er een knappe jongen aandacht aan me schenkt, word ik ook hélemaal zenuwachtig, ookal voel ik niks voor hem ofzo. Bij mij komt het denk ik vooral door onzekerheid en jarenlang gepest worden. In mijn hoofd gaat dan altijd rond van ‘Waarom zou zó’n knappe jongen interesse in mij tonen? mMisschien doet hij het wel voor de grap… blablabla’. Ik weet niet of dit bij jou ook het geval is qua onzekerheid maargoed. En eigenlijk heb je ook helemaal niks aan deze reactie aangezien er geen tips instaan, maar dan weet je tenminste dat je niet de enige bent haha. :slightly_smiling_face:

Ah ja dat is fijn idd haha, bedant voor je reactie! :slightly_smiling_face: Maar inderdaad, heel herkenbaar wat je zegt over de ‘minder aantrekkelijkere jongens’, daarbij durf ik alles te zeggen en te doen, maar zodra een knappe jongen interesse toont sla ik helemaal dicht. Ik denk dat het inderdaad wel door onzekerheid kan komen, het is zo vervelend.

ik herken me hier echt precies in! Eigenlijk in je hele verhaal, ik ga nu ook makkelijker met onbekenden om maar zelf afstappen vind ik nog wel eng en knappe jongens zijn ook mijn zwakte :stuck_out_tongue: Zie dit dus maar als een upje

Ik heb dit ook haha, ook al schenken ze geen aandacht aan me alsnog word ik zenuwachtig. Ga soms.ook gewoon expres niet.bij een knappe jongen in de kassarij staan ben bang dat ik rare dingen ga doen,pincode vergeten, fijn weekend zeggen op een maandag, alle spullen laten vallen xD ik heb dit soms ook gewoon bij vrouwen aan de kassa maar als dat bij zo’n knappe jongen gebeurt zou ik niet kunnen leven met zo’n vernedering. Of als zulke jongens tegen praten denk ik echt waaaaarom praat je tegen ij??

Haha, ik herken mezelf hier echt precies in TS!

Ik herken me hier zo erg in. Het is gewoon hartstikke hinderlijk.

Ik ben echt blij om te zien dat ik niet de enige ben! En inderdaad wat er wordt gezegd, het is super hinderlijk. Laatst in de discotheek was er zo’n onwijs knappe jongen en na wat oogcontact kwam hij naar me toe en begon hij met me te dansen, en ik werd zo ontzettend zenuwachtig, m’n hart begon te bonzen als een gek en ik kon niet meer normaal kijken en ik wist echt niet wat ik moest doen… Na een tijdje werd het wel iets minder, maar ik kon me de hele avond niet normaal gedragen met hem in de buurt. En achteraf baal ik dan altijd zo van mezelf…

Bij knappe jongens aan mijn kassa trek ik de meest kutte pokerface óóit. Dan heb ik van: oké ik ben niet de type die je bevestiging gaat geven door je met grote ogen en open mond aan te kijken.

Maar er is een gozer die geregeld komt, die is letterlijk knapper dan 90% van de wereldbevolking en jezus, dan raak ik echt de weg kwijt gewoon. Echt gewoon heeeeeeeeeeeel erg.

Mijn post was nutteloos. Ik volg dit topic gewoon :’)

ik moest.hier echt om lachen :’) Maar ik ddenk dat ik dan ook een pokerface zou opzetten ik hou dr niet van dat diebüberknappe jongens nog meer bevestiging krijgen

OMG hahaah, ik ook! vandaag weer… er is 1 zo’n knappe jongen die altijd boodschappen komt doen… en toen daar straks liep die nog iets van 15 minuten te praten met een oud vrouwtje, en omg ik kom er nu pas achter maar ik had dus de hele tijd gestaar ahhahahaah. Ik ken het wel hoor, heb ik ook… vooral achter de kassa :’)

ik heb precies hetzelfde!!

haha ik leef met je mee dit heb ik ook + dat ik ook nog is knalrood word… >.<

ik heb ook precies hetzelfde en werk ook als cassiere :grin: en ik word dan ook nog eens heel snel rood als er een leuke jongen aan de kassa komt! maar ik zit de laatste tijd wel steeds lekkerder in mn vel waardoor het makkelijker word!
Ik denk dat het met de tijd wel weggaat en sommige jongens vinden het juist leuk als je wat verlegen bent! :grinning:

Hmm en gaan jullie ook altijd van het slechte uit? Als hij zegt dat hij je leuk en mooi vind meteen denkt dat hij met je naar bed wilt of je te laten denken dat je echt leuk en knap bent. Maar ondertussen met zijn vrienden loopt te grappen omdat hij ‘flirt’ met een lelijk meisje? Pfff

-

ik heb dat nou ook, maar dan tijdens het fietsen, klinkt heel stom.
maar ik durf ze gewoon niet aan te kijken word er gewoon zo verlegen van…

Herkenpuntje, zie dit maar als n upje. ^.^

Jaaaaa, echt precies! Haha, dan denk ik altijd dat hij samen met z’n vrienden een weddenschap heeft afgesloten ofzo wie er met mij durft te dansen of met mij durft te praten (en dan niet omdat ik zo knap ben, maar juist het tegenovergestelde).

^^ Ja echt he ik denk ook altijd van het kan niet serieus zijn er zit vast wat achter ! Best erg eigenlijk :stuck_out_tongue: