Ik word veeeel te snel verliefd.

Hoi! Aangenaam… Ik ben een meisje wat veel te snel verliefd word.
Als ik een knappe kop zie ben ik al verkocht.
Voorbeeldje!
Sinds kort werk ik in een restaurant en ik sta achter de bar met een hele knappe jongen. Heb uren met hem staan kletsen omdat er geen ruk te doen was, en kaon ook met hem lachen… S’avonds als ik in bed lig kan ik aan niks anders denken dan aan zijn platte buik onder mijn dekbed… ( dat is heel raar om te schrijven )

Ik had een tijdje iets met S en we vonden elkaar best wel leuk, alleen ik wilde weer te snel en werd in zijn ogen opdringerig… vogel gevlogen dus…
Wat moet ik hier nou aan doen? Want ik wordt te snel verliefd en mijn hart ook weer te snel gebroken. Ik moet het rustig aan doen, of moet ik meer eisen stellen aan een jongen? En wanneer weet je of iets klikt en het uitendelijk wat kan worden en uitgroeien tot een relatie?

Erhm zorgen dat je niet snel verliefd word? Ik denk dat jij gewoon verliefd op de liefde bent.

Ja misschien wel, heb paar x gehad dat ik na het zoenen met ’ de hunk 'hem al niet meer intressant vond ;$ En hem klef begon te vinden.

ahah, dat is van…
weet niet waarvan.

@ LaxANOUK Bedoel je dat zinnetje ‘verliefd op de liefde’ ? Want dat heb ik ergens gelezen (waarschijnlijk in viva of flair. ) maar ik zou het nu zo gauw even niet weten waar :stuck_out_tongue:

Hmm, geen idee what to do. Bij mij is het namelijk andersom; ik word juist niet sne verliefd.

Ben je dan echt verliefd verliefd, of vind je hem gewoon leuk? Eigenlijk zou ik het ook niet weten want ik ben nog nooit écht verliefd geweest.

Waarschijnlijk ligt het aan je karakter. Veel kennissen van mij worden ook té snel ‘‘verliefd’’ op iemand en voordat je het al weet hebben ze een ander.

Jaa dat bedoelde ik [:
owne, dat was met spangas ;p
dat zei die. Fee ofzo ?;p
aha maar boeiend.

idemdito

Er is wel een verschil tussen iemand leuk vinden of echt verliefd zijn denk ik :’)

ik denk dat je leuk vinden en verliefd zijn door elkaar haalt
ik vind bijv. heel snel mensen leuk.
Maar dat is een weekje of een paar werken,
nu vind ik mijn beste vriend al bijna 10 maanden ofzo leuk, hij weet het ook we spreken af ( nog niet mijn vriendje) maar dan voel ik me zo anders, zo vrolijk , zo geweldig.

Er zit zeker wel verschil tussen!

ik vind juist heel veel mensen leuk,
maar sommige jongens zijn dan juist verliefd,
en dan geef je ze soms wel valse hoop
kut hoor.

Heb ik ook zo ongeveer. xd
Ik weet het niet, sorry.
Up dan maar ^^

je mag de meine wel hebben. Gaat ook te snel!
Zegt binnen éen week dat ik speciaal voor hem ben, dat hij me gelukkig wilt maken enzo.

ja doei. Ik ben dus echt niet van dat geklef hé. :tipping_hand_man:

Dan ben je niet gelijk verliefd.

Hmm ik dacht eerst ‘oh die is vast heel jong’ maar je bent al 17.
Heb je eigenlijk wel een voorkeur? Ik werd vroeger ook alleen al ‘verliefd’ als een jongen me aankeek, maar ik ben ondertussen heel kieskeurig geworden dus ik word eigenlijk helemaal niet meer verliefd :'3

Het kan toch best dat die jongen dat al voelt? Misschien voelt hij iets heel vertrouwds bij jou.

Ik denk dat je iemand te snel leuk vind, maar verliefd denk ik nog niet.
Kan gebeuren heb het ook gehad (: gaat vanzelf wel over, heb nu dan een vaste vriend, en heb geen omkijken naar een andere vent XD