Hoi meiden,
Ik word de laatste tijd erg vaak afgewezen en ik snap maar niet waarom, het is niet zo dat ik superlelijk ben namelijk. Voor mij was eerst het initiatief nemen lastig, maar nu ben ik eigenlijk wel goed in het jongens strikken om te gaan afspreken. Dit ging allemaal gewoon goed e.d., maar nu lukt dit zelfs niet meer. Dan begin ik op Facebook bijv. een leuk gesprek met iemand en reageert diegene even later niet meer (expres), terwijl ik zeker weet dat als ik iemand anders was er wel gewoon op werd gereageerd.
Ik weet niet waar dit aan ligt, ik stel mij namelijk open voor een goed gesprek en ben dus niet superlelijk, althans, dat vond ik zelf en vriendinnen vinden dat ook, maar door dit ben ik mijzelf enorm in twijfel gaan trekken. Ik probeer wél steeds jongens aan te spreken voor zover dat lukt, ik ga mij zeker niet opdringen aan jongens als ik het gevoel krijg dat ze geen interesse hebben. Maar ik ben het proberen en het afwijzen steeds zat, ik denk steeds ‘proberen kan geen kwaad’, maar ik word hier gewoon nog onzekerder door.
Hebben jullie hier ervaring mee? En weten jullie wat ik zou kunnen doen?
Ik dacht aan het niet meer proberen iets te doen met jongens, zo word ik namelijk ook niet afgewezen en maar te wachten tot een jongen míj aanspreekt, maar eigenlijk vind ik dit anderzijds een klein beetje zonde. Maar ja, ik weet het niet. Hierdoor durf ik ook geen nieuwere foto’s op Facebook te zetten en ben ik verder gewoon buiten ook heel onzeker en durf ik jongens geeneens meer aan te kijken in het echt.