Mijn vraag is eigenlijk, Wat doe ik nou verkeerd?
Ik doe aan een teamsport. Namelijk korfbal. Er zitten zowel jongens als meisjes in één team. Nou ben ik nieuw in dit team. Dus in het begin dacht ik dat iedereen mij een beetje er buiten hield, omdat ik nieuw ben.
Ik zit nu al 4 maanden in dit team en het lijkt wel alsof ze me nu nog meer negeren. Als we groepjes moeten maken, blijf ik altijd over. Spelen we een wedstrijd, dan gaat iedereen elkaar succes lopen wensen. Dat doe ik ook, maar niemand zegt het tegen mij. En aan het begin van een training staat iedereen een beetje te kletsen. Ik probeer erbij te staan, maar als ik een opmerking maak, krijg ik totaal geen antwoord.
Het ergste is dat er nu nog een nieuw meisje is en iedereen behandeld haar al alsof ze haar al heel lang kennen. Ook is er een groepsgesprek op Whatsapp opgericht en natuurlijk zit iedereen er weer in (inclusief het nieuwe meisje en de trainer zelf) behalve ik. Toen ik vroeg aan de groepsbeheerder of ik er ook in mocht heeft hij niet direct nee gezegd, maar daar kwam het wel op neer.
Waar ik ook echt van baal is dat er een jongen in dit team zit die ik ook al 4 jaar ken van zwemmen. Bij het zwembad praten we best vaak en maken we grapjes ( Ik vind hem stiekem ook echt SUPER leuk ) , maar bij de trainingen negeert hij mij ook! Een keer had hij me zelfs ‘uitgedisd’ waar iedereen bij stond. Ik kan hem gewoon echt NIET vergeten.Alleen maar omdat ik vond dat de bal waar we mee speelden zo zweterig aanvoelde.
Naar mijn idee doe ik gewoon aardig (soms kom ik wel eens agressief over als ik faal bij een schot ofzo) en probeer ik mijn best te doen, Ik weet het niet meer hoor…
Sorry voor dit levensverhaal, ik hoop dat iemand me kan vertellen wat ik moet doen, Alvast bedankt! x