Ik word overal maar gepest of buitengesloten..

Ik weet zelf ook wel dat ik dat aantrek. Ik ben heel erg excentriek en ik reageer heel fel tegen onrecht. Toch ben ik teleurgesteld in mezelf dat het mij telkens overkomt. Dan doe ik me voor om niet meer zo fel te reageren tegen onrecht. Dan zitten ze mij hele tijd te stangen. Het lukt mij de hele tijd om niet te reageren, maar dan VAL ik een keer van de wagen, en dan is het gelijk olie op het vuur. Dan heb ik mezelf in de nesten gewerkt.

Heeft iemand ook dat hij dit telkens meemaakt?

Je hebt toch al best veel topics over dit onderwerp?

je typt een beetje raar ik snap er niks van ik weet niet of het aan mij ligt

@ganjagirl Het ligt aan jou.

pff snap jij het wel dan?

Nouja als je de titel leest dan snap je het toch al ? XD

Ik bereid me voor op gevloek en geruzie :’)

@ganjagirl Ja. (:

jha tuurlijk snap ik dat wel k ben niet onnozel ofzo maar dat bericht snap ik niet die woorden

Misschien klinkt dit een beetje raar…
Maar als je overal(nieuwe plekken enzo) naar toe gaat met de instelling dat je waarschijnlijk weer buitengesloten gaat worden en dat ze jou wrs niet zullen mogen dan ga je je ook zo gedragen. Neem als je ergens komt een open houding aan en laat merken dat je het fijn vindt als mensen je op een normale manier behandelen. Probeer dus niet meteen een negatieve instelling te hebben maar probeer te denken; waarom zouden ze mij niet mogen? ik ben toch niet minder dan anderen? En probeer niet meteen fel te reageren als iemand iets zegt dat jou niet aan staat… misschien bedoelt iemand het helemaal niet zo en zeg anders gewoon rustig dat jij het niet leuk vindt dat er zo tegen je wordt gedaan… Dat werkt meestal beter dan in de verdediging gaan.

@ganjagirl Oké.

wat oke

Precies dit!

Waarschijnlijk bedoelt ganjagirl woorden als;
‘te stangen’
‘VAL ik een keer van de wagen’
‘olie op het vuur’

als je die uitdrukkingen niet kent klinkt het misschien een beetje vreemd…

jaa precies jij snapt me :wink:

Omg :")

En misschien zou je naar clubs/organisaties kunnen zoeken met mensen die dezelfde denkwijze hebben als jij? Ik weet niet of je dat al hebt gedaan trouwens, maar je zou het kunnen proberen.

EDIT: Met ‘denkwijze’ bedoel ik het fel tegen onrecht zijn/reageren.

Ben het met sunshinegirlx eens.

Dat dacht ik dus ook. :’)

wtf is er joh?