Ik word nooit meer gelukkig

ik weet echt niet meer wat ik moet doen, misschien kunnen jullie mij raad geven of steunen of in ieder geval mijn verhaal hier laten staan.

Hij heef sinds de zomervakantie achter mij aan gezeten, en ik vond hem nooit echt leuk genoeg. Tot ongeveer december, toen werd ik verliefd op hem en langzaam kregen we iets. Dat is tot nu toe prima gegaan als we samen waren, maar op whatsapp en telefoon hadden we steeds vaker ruzie. Die ruzies gingen helemaal nergens over. Eergister hadden we weer eens ruzie omdat hij mij wakker had gebeld en ik was boos en hij zei dat ie ging veranderen en dat ie moest nadenke hoe hij dat moest doen. Hi hield van me en zei sorry en ging slapen om 2 uur. Toen de volgende dag hoorde ik niks, ik stuurde een berichtje of hij nog een beetje van me hield en kreeg toen te horen dat ie “tijd” nodig had. Vervolgens was ik helemaal radeloos en wilde ik naar zijn huis fietsen in de pauze want hij was thuis. toen ging hij snel naar school fietsen waardoor ik hem onderweg tegenkwam. Ik huilen en hij afstandelijk doen, oplossing was dat ik hem dit weekend met rust moest laten en hij fietste snel weg. Nu heb ik de hele middag gister zitten janken en hem later opgebeld om om duidelijheid te vragen en te zeggen dat hij als hij zo iets wilde doen dat op zn minst kon komen vertellen persoonlijk. Daarop volgde meer ruzie en toen hbben we geen contact meer gehad. Ik huil echt de hele dag en ik werd vanochtend om 7u wakker en kon alleen maar huilen. Ik heb dit nog nooit gehad. Ik voel me zo ontzettend rot dat ik gewoon denk dat ik nooit meer gelukkig kan worden. HOe kan hij na 3 maanden mij niet meer leuk vinden? waarom heb ik in godsnaam seks met hem gehad als hij nu al weg gaat? op deze manier ben ik echt een ongelofelijke slet. Ik wil het nzo niet. ik wil het sukkeltje terug waar ik verliefd op werd en niet deze arrogante dominante lul die mij zo veel pijn doet. Nu gaan we dus na het weekend praten maar ik kan niet wachten en ik wil het nu weten. Ik wil dat hij mij net zo graag wilt als eerst maar kan dat ooit nog? ik word echt nooit meer gelukkig

Je wordt heus nog wel een keer gelukkig. Vooral als je die jongen loslaat.

Maar misschien is het nog niet nodig om hem los te laten, dat maakt het juist zo erg. Hij zegt niet dat hij van me af wilt

Maar waarom wil je samen zijn met een jongen die je uiteindelijk toch alleen maar veel pijn doet?

Tja hoe kan dat? Hij is een jongen en hij is een puber… die zitten in de knoop men hun gevoelens en kunnen van de ene dag op de ander iets totaal anders willen.
Jullie hebben dus seks gehad? En denk je dat je er klaar voor was?

Weet je… ik heb ook vaak gehad dat ik verliefd was op een jongen en dat eindigde altijd met ruzie en ik ben zelfs gepest door die jongens die ik eerst leuk vond… Maar ik heb ook me kutmomenten maar dat je nooit meer gelukkig wordt is sws niet… Jij wordt nog gelukkig misschien met deze jongen maar misschien ook met een andere veel leukere jongen wie weet… Jij houdt van hem… En hij heeft even tijd nodig gun hem die tijd en duurt het nog te lang moet je onverwacht naar zijn huis gaan en een goed gesprek voeren want dat is denk ik wat jullie nodig hebben… en wat je zei dat je je een slet voelde over dat je seks met hem hebt gehad? dat is totaal niet waar jij houdt van hem en hij houdt van jou op dat moment … of heb je het gedaan omdat hij het wou? was jij er al klaar voor?

Ik vind dat je af moet wachten totdat jullie gepraat hebben, dus na het weekend. Want dan weet je meer en dan weet je ook waar je aan toe bent. En zoals ik het zo lees, verdiend hij jouw verdriet niet eens…

Dus denk dat je hem gewoon moet loslaten, ik weet hoe moeilijk het is… Maar dat is in het begin! Geloof me dat je je na een tijdje veel beter gaat voelen en toch wel blij bent dat jullie niet meer samen zijn.

je bent echt geen slet als hij jou niet meer leuk vind hoor… daar kan jij ook niks aan doen

Je bent geen slet, je voelde toch iets voor hem? Hij is een klootzak omdat hij je nu zo laat vallen, dat is iets heel anders.
Laat hem gaan, zoek geen contact, hoe moeilijk het ook is. Uiteindelijk kom je wel iemand tegen die jou wel verdient.

Jij bent geen slet, en als je hem vergeet dan word je heus wel weer gelukkig!

Soms is het moeilijk maar dingen waarvan we denken dat ze ons gelukkig maken, maken ons juist ongelukkig…

Je moet verder gaan… als je zo vaak ruzie hebt, zo vaak ongelukkig bent dan moet je verder gaan

Hij houdt vast wel van je, maar gun hem de tijd die hij nodig lijkt te hebben. Als jullie zoveel ruziën, dan mag je juist blij zijn dat dat over is. Volgens mij was je ook niet gelukkig als jullie zoveel geruzie hadden. Natuurlijk vind je hem leuk, maar als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn, dan komt dat wel goed. Zo niet, dan vind je vast geluk in iemand anders en in andere dingen.