Ik word nooit bruin in mijn gezicht! :-(

Zoals de titel al zegt: ik word niet tot nauwelijks bruin in mijn gezicht, de rest van mijn lichaam word heel snel bruin maar mijn gezicht niet!
Iemand die dit ook heeft of iemand tips? :slightly_smiling_face:

Heb je altijd foundation op als je in de zon zit/onder de zonnebank gaat? Want daar kan het ook aan liggen.

het begint met een z en eindigt op elfbruinerr

Ik heb het altijd andersom haha, alsof ik met mn hoofd in de chocopasta ben gaan liggen :’)

anyway, upje voor jou

Dat heb ik ook, zo irritant. :frowning_face:

Ik heb dat helaas ook, vind het wel jammer omdat een wat bruiner kleurtje mijn oneffenheden wat meer verbergt. Draag je dagcrème met een factor? Misschien word je daardoor niet/minder bruin. Misschien kun je een dagcrème kopen met zelfbruiner? Ik wil dat zelf in ieder geval gaan proberen.

-

Ik heb dat ook snel ja, ziet er niet uit haha.

hm ik heb dit probleem ook, dit topic ga ik volgen

Ik heb het ook, maar ik had vorig jaar gewoon een klein beetje zelfbruiner gebruikt op mijn gezicht en toen werd het bruin jeej (: Ik had eerst wel te veel gebruikt en toen kreeg ik een barbie-zonnebank hoofd, dus echt maar een klein beetje gebruiken haha.

Ik heb het ook, mijn gezicht wordt wel bruin maar langzamer. Ik weet niet, ik probeer gewoon veel te zonnen en dan kleurt het wel bij. En niet TE hoog insmeren of mijn lichaam juist wel iets te hoog zodat het gelijk bruint.

Zon gaat vaak door foundation etc heen, dus dat eraf halen zou niet veel helpen.
(tenzij er SPF inzit)
Zelf gebruik ik een zelfbruinende spray ; http://www.yves-rocher.nl/control/product/~category_id=B1350/~product_id=32326?cmSrc=Category
Vind deze erg fijn voor me gezicht en hals, misschien ook wat voor jou. Vergeet niet te scrubben om vlekken te voorkomen.

Ik heb dat ook echt irritant :frowning_face:

Upje voor deze vraag dan maar!

Ik heb dit ook altijd! en heb nu mijn ultieme oplossing gevonden.
Ik ben nu vaak buiten als de zon schijnt (maandag en dinsdag P:) en heb dan een dik vest aan en zit in het zonnetje te leren. Dan wordt alleen mijn gezicht bruin en de rest van mijn lichaam niet, hierdoor wordt het ongeveer even bruin.

in de zomer lig ik als het warm en zonnig weer is wel eens met mijn lichaam in de schaduw en met mijn hoofd in de zon, om het verschil minimaal te maken.