Ik word niet ongesteld...

Hoi!

Ik zit sinds een week ongeveer met een probleempje. Ik heb altijd een hele platte buik, tot ik op een dag zag dat mijn onderbuik nogal opgezet was. Het was rond 24 augustus, dus die buik zou het aankondigen van mijn menstruatie betekenen. Dus ik dacht dat ik die dag of de dag erna wel ongesteld zou worden. Nu ben ik dus een week verder en ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb nog steeds die opgezette buik, waaraan ik me nogal erger. Ik ben altijd, ook in het begin, redelijk regelmatig ongesteld geweest dus ik weet niet waarom ik dat nu niet ben. Ik ben de afgelopen 3 maanden zo’n 5 kilo afgevallen, maar het lijkt me sterk dat dat het probleem is. Ik kan niet zwanger zijn, ik heb nog nooit seks gehad. Daarnaast heb ik, ookal weet ik niet of dat er iets mee te maken heeft, de hele dag door honger en eet ik wat meer dan normaal, maar ik blijf maar afvallen (niet heel veel, zo’n 0,1-0,2 kilo per dag). Ik maak me zorgen om mijn lijf en ik ben bang dat er iets mis is. Is er iemand die dit herkent?

Xxx Femke

Problemen met je darmen of dat niet?

Mmm… Gewoon voldoende eten en afvallen is meestal niet zo goed. Ik zou langs de huisarts gaan.

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb geen last van mijn darmen ofzo, heb ook geen problemen met ontlasting. Ik ga zeker naar de huisarts als ik deze week nog niet ongesteld ben geworden.