ik word nagefloten/op kont geslagen door oudere mannen

Hoi,

Ik ben een 13 jarige meid. En ik word vaak nagefloten of op mijn billen geslagen door mannen.
Die mannen zijn vaak ouder dan 25 maar soms ook jonger. Eerst vond ik het leuk want ik voelde me wel mooi.
Maar nu ik op mijn kont word geslagen of als ze iets naar me roepen zoals: “sexy” of “lekkerding” voel ik me er niet echt prettig bij.
Meestal loop ik door of zeg ik dat ze oud zijn. Ik lijk ouder zeggen de meesten. En ik draag ook wel “blote” kleding. Zoals: crop tops of korte jurkjes.
Maar ik voel me echt onprettig bij de gedachte dat oudere mannen mij aantrekkelijk vinden.
Hebben meer meiden hier last van?

xx mij

Een 13-jarige met crop tops of korte jurkjes vind ik sowieso al een faal.
Kleed je gewoon naar je leeftijd.

Ik heb er geen ervaring mee, probeer je naar je leeftijd te kleden?

dit

misschien jezelf minder uitdagend kleden?

Dit lijkt net zo’n test-post zo van ‘wie gaat opmerkingen maken over mijn kleding en leeftijd in plaats van dat mannen niet aan me zouden moeten komen’.

Maar eh ik zou ze slaan.

Ja maar komop zeg als 13 jarige hoor je geen crop tops te dragen en korte jurkjes.
Je bent nog een kind.

Victim-blame alert!

Ik zou zelf echt opmerkingen maken van “dat zei je moeder gister ook”. Je kan wel naar ze schreeuwen of ze slaan, maar niks houdt ze zo goed weg als gewoon doen alsof je gek bent.

Dit slaat echt helemaal nergens op, zeker in dit geval niet.

Leuke reacties allemaal. Echt lief van jullie sweeties :dry:
ik zit in de 4e klas en zit bij oudere kinderen in de klas. Dus is misschien logisch dat ik me niet echt kleed als een kind van 13 die in de 1ste zit?

Je moet ze uberhaupt niet de mogelijkheid geven zo dicht bij je in de buurt te komen om je op je ass te slaan. Als iemand dicht naast me gaat lopen denk ik al van dat klopt niet helemaal.

nee niet echt.