Ik word in de steek gelaten door mijn vriendinnen

ik had heel veel vriende maar ze late me allemaal valle en denke alleen maar an sigself
ik heb nu helemaal niemand meer
wat moet ik doen??

Nieuwe vrienden proberen te maken… (?)

Omg,die mensen zijn gewoon dom .

Probeer er nie zo hard mee in te zitten,en probeer mss andere mensen te leren kennen? Kweetniet hoe het nu met jou allemaal zit ofzo.
,komt wel goed.
Je mag mij altijd een note sturn als ge erover wilt praten ofzo.
X

praat er met juh ouders over of ga naar een psygoloog ofzo iemand waarmee je kan praten. en probeer nieuwe vrienden te maken. MAAR PRAAT ER MET IEMAND OVER DAT HELPT EGT

ja niewe make is een goed idee
enn als ik erover wil pratee kom ik bij je okee ?

Waarom laten ze je vallen enzo dan?
Leg even uit dan kunnen we je makkelijker helpen.

Tot nu toe mij advies:
Als jou vrienden je zomaar ineens laten vallen zijn ze het dan wel waard om vrienden mee te zijn?
Misschien heb je wel hele leuke meiden in je klas zitten waarmee je bevriend kunt raken. Of ga met iemand praten die je alleen vaag kent. Misschien klikt het wel en worden jullie vrienden…

realiseren wat er fout ging. twee opties;

1. je deed iets verkeerd, liegen, stalken ofzoiets, ga dit goed na, en verbeter.

2. zij waren slechte vrienden.

en; de andere girls op dit forum zijn wijs.

Ja, probeer eerst eens te bedenken waarom ze je laten vallen. En hoe merk je het, dat ze je laten vallen? Zeggen ze niks meer of lopen ze weg als ze je zien? Maar ga nou niet meteen jezelf afkraken en denken ik ben niet leuk genoeg voor ze, of ik ben het niet waard om hun vriendin te zijn. Dat moet je niet doen!
Xx succes :slightly_smiling_face:

Je kunt er met je vrienden zelf over praten, vraag ze waarom ze niet meer met je om willen gaan! Als je in hun ogen iets fout hebt gedaan, kun je daar iets aan doen in het vervolg. Niets gebeurt zonder reden.
En weet je? Je “vrienden” kwijt zijn is helemaal niet het einde van de wereld. Zeker niet als je 12 bent, je zult echt nog veel leukere mensen ontmoeten en blij zijn dat je niet meer bevriend bent met die mensen.
En onthoudt: vriendschap is geen echte vriendschap (en wrsch nooit geweest) als ze je zomaar in de steek laten.

je kan ook gwn aan een van je vrienden vragen hoe het komt dat je ze opeens zo weinig ziet en dat je het jammer vindt.

echte vrienden kun je op 1 hand tellen meiss.

Er is vast nog wel iemand ergens die je aardig vind, maar niet zoveel mee omging. Ga eens naar die persoon toe ofzo.

bedankt voor alle hulp ik kan er heel veel mee

graag gedaan… en laat me weten hoe t gaat he?

fuck them

Beter geen vrienden dan zo’n vriendinnen. Je moet blij zijn dat je er vanaf bent. Probeer nieuwe vrienden te maken. Veel sterkte !

Ik heb het ook meegemaakt , maar ik heb nu vrienden waarvan ik nooit had verwacht dat het zo leuk kon zijn met ze. Je moet het van je afschrijven, dat helpt! En die neppe vrienden van je moet je niet meer aan denken.
;; Probeer met mensen om te gaan die je nog niet zo heel goed kent, dat komt vast wel op iets uit…
;; Of als dat niet helpt kan je altijd een penvriendin nemen ofsoo… en daarmee afspreken :slightly_smiling_face:

Succes, xx

Zoiets heb ik ook me ‘vriendinnen’ vonden me te stil ofzo en daarom wouden ze niet meer met me omgaan o.o (Precies op me verjaardag ook nog)
Maarja vind het echt raar want ken ze nu 3 jaar en ben altijd al best stil geweest en nu willen ze opeens niet meer met me omgaan

Alles wat hier gezegd is :slightly_smiling_face:
Succes ermee.!

Omg. Dat heb ik ook xO
Ineens vinden ze me allemaal zeiken, Idon’tknow.
Ik had daar gewoon geen zin meer in, en nou ga ik gewoon heel veel om met een meisje die gewoon superaardig is =)

Je moet gewoon laten zien dat jij ze niet nodig hebt.
Ik bedoel; Lekkere vriendinnen als ze je ineens laten vallen xS
En dat alleen omdat je stil doet ofzo, Jesus.