Ik word humeurig van mezelf

De laatste ben ik een beetje een irritante vriendin aan het worden. Ik word heel snel chagrijnig om de onbenulligste dingen.
Ik werd vandaag chaggie omdat hij mij geen goedemorgen berichtje stuurde maar wel op facebook kon zitten (moet altijd van mijn kant komen), ik haal oude koeien uit de sloot (exen) of als hij 2/3 uur lang niks van hem laat horen. En ik heb gewoon trust issues, ik vertrouw hem wel maar ik kan er gewoon niet tegen als meisjes bij hem komen ouwehoeren. En van de gedachte dat we niet samen zijn met oud en nieuw maakt me al helemaal gek (we gaan beiden ergens anders heen met onze eigen vrienden).

Voor hem is dit niet leuk en voor mezelf ook niet. Herkenbaar en wat doen jullie er tegen?

Elkaar verrassen, samen dingen doen etc.

En afleiding zoeken. Vooral véél afleiding zoeken en niet iedere seconde op je mobiel kijken.

gezellig iets met je vriendinnen doen ( bioscoop, beautydagje ) en hem wat in je achterhoofd houden, en je mobiel als het kan thuis laten of zo veel mogelijk uit doen, praten met je vriend over wat je bezig houd zodat hij je ook kan begrijpen waarom je de laatste tijd zo chagerijnig tegen hem doet.

Heb je een rede om hem te wantrouwen? Zo nee dan moet je gewoon wat meer afleiding zoeken iets doen met vrienden vriendinnen fammilie etc er is een rede waarom ze exen exen zyn en jy ze vriendin dus ik zou niet te jaloers worden :slightly_smiling_face:

Thanks ladies. Ik laat hem nu MIJ missen, lekker laat op zijn berichtjes reageren. Heerlijk xD

Haha dat werkt altijd wel. Alleen t is zooo moeilijk.
Sterkte en succes in ieder geval xd

Tering, ik zou gek worden als mijn partner zo zou zijn als jij :'D
Misschien moet je niet vergeten dat die jongen, vermoedelijk, ook nog een eigen leven heeft?

Wow, dit klinkt zooo herkenbaar. Ik vind het zelf ook moeilijk, en probeer wel zo veel mogelijk afleiding te zoeken, maar dit lukt ook niet altijd.