Ik word hoer genoemd

Heei allemaal.

Ik zal even bij het begin beginnen.
Ik zit nu sinds november 2014 met een jongen uit mijn vriendengroep.
Gister was ik bij hem thuis en zijn we dus verder gegaan als alleen zoenen en hebben we sex gehad.
Het probleem is dat het nu heel de groep rond gaat en ze over me praten dat ik een hoer ben dit dat.
Als ik een hoer was geweest had ik dat met meer mensen gedaan wat echt niet zo is want hij is de eerste jongen waar ik verder mee ben gegaan als alleen zoenen.
Al had ik officieel een relatie met hem gehad had het ook niet erg geweest. Maar nu praat iedereen over me en zelfs mijn beste vriendin. Ze vind dat ik hier niet over moet gaan ‘huilen’ want het is mijn eigen schuld.
Het doet me echt pijn dat mensen zo over me praten en denken.

Wat moet ik doen?

Misschien moet je je afvragen of dit echt vrienden zijn, als jij vind van wel dan moet je tegen hun kunnen zeggen wat je hier van vind en het kunnen uitpraten.

Dit ja. Je gaat toch niet een vriendin uitmaken voor hoer omdat je maar eenmalig met iemand naar bed bent geweest. Als je dit elke keer doet met een ander kan ik het enigszins snappen. Maar ik zou dit nou niet echt vrienden noemen.

Dat zijn geen vrienden. En die ‘‘beste vriendin’’ is een triest geval, wtf is dat voor vriendin

+ je bent écht geen hoer als je met 1 iemand naar bed geweest bent. Zelfs niet tien, of twintig.

Een hoer heeft seks voor geld dus in principe slaat het nergens op dat ze je zo noemen :’) ook niet als je met 30 mannen seks had gehad.

Ik zou het negeren, waarschijnlijk stoppen ze er dan vanzelf mee! Of aangeven dat je het vervelend vindt. Misschien zijn ze jaloers?

Hee!

Ik heb het zelfde gehad, alleen had ik geen seks gehad, en was het alleen handwerk… Maar ik maakte me er zo druk om, wilde dat niemand het meer zei over mij. Uiteindelijk werd ik er zelf depressief door en kreeg een laag zelfbeeld.

Nu maak ik me er niet meer druk om. Vind jij zelf dat jij een hoer bent? Nee! Dus dat is het belangrijkste, wat jij vind! Niet wat een ander vind!

je moet je daardoor niet laten kleinmaken.
Jij weet zelf het beste wat wel waar is.
mensen die dit soort dingen over je zeggen kun je geen vrienden noemen.
Je kunt het proberen uit te leggen dat je het niet prettig vindt dat ze dit soort dingen over je zeggen…

Ik zou niet meer met hun omgaan. Dit soort mensen wil je niet in je leven hebben…

+ Wat heeft die jongen dan wel niet zitten zeggen? Hoe tactloos.

Ten eerste: je bent echt géén hoer, laat je dat niet aanpraten!
En ten tweede zou ik geen vrienden meer willen zijn met die “beste vriendin”

Geef die mensen geen aandacht, laat ze niet zien dat je ermee zit; want dan vinden ze het alleen nog maar leuker

Vraagje. Hoe zijn ze erachter gekomen? Want ik denk niet dat je het zelf rond hebt verteld, aangezien dat niet echt logisch zou zijn. En wanneer hij het heeft gedaan, dan zal jullie band ook niet geweldig zijn.

ze zijn gewoon jaloers. gewoon negeren, gaat vanzelf over. vraag maar eens aan hen iets van: waarom ben ik een hoer en hij niet, terwijl we precies hetzelfde hebben gedaan? want dit vind ik zo sexistisch om misselijk van te worden.

precies dit. Maar om eerlijk te zijn, zou ik er juist helemaal niet op in gaan als ik jou was. Dat willen ze alleen maar, want als er over je gepraat wordt dan betekend dat dat mensen je interessant vinden. als je er dan op in gaat wordt dat alleen maar versterkt. Lekker laten gaan, en wel lieve vrienden zoeken. Ik zeg altijd maar zo: ik heb liever helemaal geen vrienden, dan vrienden die toch niet oprecht zijn.

Lekker dumpen die vrienden.

Mijn halve vriendengroep heeft elkaar afgewerkt. En wij high fiven elkaar alleen (’:

Als ze je hoer noemen moeten ze wel heel preuts zijn zeg.

Voel je niet slecht, deze mensen zijn gewoon asociaal en totaal ongeinteresseerd in de gevoelens van anderen.

Laat ze lekker praten joh. Zolang jij er maar van genoten hebt toch? :’)

ik vind dat er juist over gepraat moet worden. dit is een maatschappelijk probleem, meiden worden onterecht aan de lopende band slet of hoer genoemd, terwijl de jongen alleen maar cool is. sommige mensen hebben gewoon niet door wat voor double standards er worden gemaakt. persoonlijk zou ik er iets van zeggen.