Hoi dames,
Zoals de titel zegt word ik helemaal gek van een jongen. Ik ken m al 6 jaar maar nooit echt gesproken. Het is een rustig type en hij is meer op zichzelf, niet echt een vrouwenverslinder. Nou goed hij sprak me 3 weken geleden na 4 jaar geen contact te hebben gehad en we hebben daarna leuk geappt. We vonden elkaar steeds leuker en hij zei dat als we elkaar beter leerden kennen het wel wat kon worden en zo dacht ik er ook over. Hij deed ook veel moeite voor me omdat ik niet de makkelijkste ben. We appten echt tot diep in de nacht totdat hij op een dag droger begon te doen. Ik vroeg wat er aan de hand was en hij zei: ik app je zo oke. Ik zei oke. Ik dacht ik laat hem wel even. Uiteindelijk waren we 2 dagen verder en had ie me nog steeds niet geappt. Ik dacht eerst dat hii het druk had ofzo maar na 2 dagen besloot ik hem zelf te appen. Ik vroeg waarom het zolang duurde allemaal. Weer verstreek een dag en antwoordde hij niet terwijl hij het wel had gelezen. toen was de maat vol bij mij en belde ik hem op. Hij drukte weg en zei dat hij aan het werk was op app. Ik zei: je appt me al dagen niet, wat is jouw probleem? Hij zei dat hij problemen had met school en werk en dat ie ff geen zin heeft om te praten. Ik zei oke dat laat ik je wel app me als je me nodig hebt. Hij stuurde 2 hartjes. We hadden al eerder afgesproken dat we de volgende dag wat zouden doen. Dus ik vroeg: gaat morgen wel door? Hij: het ligt mij nu even niet en ik wil het hierbij laten want ik wil niet dat jij de dupe hiervan wordt. Ik stuurde toen lieve teksten dat hij niet alleen is en dat ik er gwn voor m ben. Hij zei; oke dankje etc etc. Op een gegeven moment vroeg ik ook; maar wij gaan gwn verder toch? Hij: weet niet denk daar echt niet aan. Ik dacht oke deze jongen heeft veel aan zn hoofd ik laat m wel even. Er verstreek een week zonder contact. Toevallig gingen we gister uiteten bij het restaurant waar hij bezorger is. Ik appte hem en vroeg: werk je vandaag? We zijn met werk uiteten gegaan bij het restaurant waar je werkt. Geen antwoord. Toen heb ik m helemaal uitgescholden omdat ik het zo zat was. Geen antwoord. Hij negeert mij dus compleet. Maar als hij niet verder wilt dan zou hij mij toch blockeren lijkt mij? Hij neemt niet op en heb gisternacht een lap tekst geschreven dat ik hem niet meer ga appen en dat ie me afstoot terwijl ik er voor hem ben etc. Maar geen antwoord. Ik weet echt niet hoe of wat ik nu moet doen… want als hij echt niet meer zou willen zou die dat duidelijk aan moeten geven en niet negeren? hoe denken jullie hierover?