lieve allemaal.
ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
ik vertel het hele verhaal wel even, alvast bedankt als je het leest.
al sinds ik in dit huis woon, heeft mn moeder al ruzie met de buren, altijd als mn ma de tuin ofzo heb gedaan, gooien hun een dag later iets over de schutting heen.
en altijd, als er in de buurt iets gebeurd, krijg ik de schuld van hun, laatst zeiden ze nog dat de politie die middag bij mij voor de deur zou staan. dat is niet gebeurd, maartog.
ik heb s´avonds vaak genoeg in bed gelegen, dat ik aan die kant hoorde, dat hun dochter in elkaar werd geslagen door de vader.
nu is het al zo ver, dat het AMK is ingeschakeld, (advies meldpunt kindermishandeling)
dat is nu al de 2e keer. vandaag had ik weer een gesprek met die vrouw.
en ze begon alweer te zeggen dat ze zich zorgen over me maken.
ik ben namelijk van TL naar basis gezakt op school. en ik ben van mezelf, heel alleen, het liefst zit ik alleen op mn kamer, bezig zijn met mn stijlboek, tv kijken enzo.
dus die vrouw zegt vandaag, omdat ik graag alleen ben, dat het lijkt alsof ik geen vrienden heb. en ik en mn moeder hebben al zo vaak gezegt, dat ik gewoon zo ben. maar ze luisteren niet!
en alleen maar zeuren over dat weetje wel. de laatste tijd hoor ik vanalles wat ik fout doe. zelfs mn eigen oma zegt over mij dat ik onbeschoft ben. omdat ik op verjaardagen iemand niet graag 3 kussen op de wang geef, bij vrienden enzo van mn ma doe ik dat wel. maar ik heb gewoon niks met mijn famillie, (met die van mn vaders kant wel)
mn moeder heeft in 2002 een burnout gehad. en in die tijd was niemand van mijn famillie er om mij op te vangen, dus ik heb ook 5 jaar geen contact met hun gehad. maar nog even over de buren, het is nu al zo erg, dat als mijn buurvrouw tegen me praat, ik helemaal instort, dan begin ik te trillen te huilen en alles.
en ik weet gewoon niet wat ik kan doen, ik loop nu bij een psygiather, de politie is ingeschakeld.
maar ik trek dit gewoon niet meer!!
sorry voor het lange verhaal
xx