Ik word gestalkt?! :s

Hoi meiden!

Ik heb een vraagje… Ik heb al een tijdje een abonnement lopen bij Telfort.
De laatste tijd word ik gestalkt door één of andere rare gast die me belt en mij en mn vriend bedreigt. Kan ik mn abonnementnummer wijzigen en zijn daar kosten aan verbonden?
Zo ja? Hoe lang duurt het voordat je een nieuwe nummer krijgt.

Ps: Sorry, ik wist niet waar ik dit moest plaatsen.

Alvast bedankt meiden.
X

Geen idee, misschien kun je contact opnemen met Telfort?

Kun je diegene niet blokkeren dan?
Normaal kun je een nummer op de blokkeerlijst plaatsen dus.

De stalker zijn nummer blokken?

Probleem met één nummer blokkeren is dat hij of zei gewoon met een ander nummer verder kan gaan, lijkt mij.

Ik zou contact opnemen met telfort, het probleem uitleggen en kijken wat er geregeld kan worden.

Op een gegeven moment houden de nummers die hij bezit toch op lijkt me?
En beter blokkeer je zijn volgende nr dan ok gewoon weer.

Hoe komt hij aan je nr? Want als je een nieuw nr neemt doet ie het misschien weer opnieuw?

Nou… alleen vriendinnen en familie hebben mn nummer… Een tijd geleden hadden 4 jongens mijn nummer, maar die heb ik allang al verwijdert en op mn blocklist gezet. Maar ik weet dus niet of het 1 van hun is… En die jongen die belt weet dus welke auto mn vriend rijdt, terwijl geen van die 4 boys weten welke auto hij rijdt?! Raar, maar oke. Die persoon belt prive of
met nummer aan… Maar het liefst wil ik gewoon een ander nummer, zodat mn ouders , vriend en vriendinnen mn nummer alleen hebben.

Telfort bellen, verhaal uitleggen over stalking en je krijgt een nieuw nummer.

Ik denk dat dat vast kan hoor als je dit uitlegd.

Ik zou ook gewoon even Telfort bellen, en het probleem uitleggen.

Ik heb dat ook eens gehad, toen ik klacht indiende bij de politie is het gestopt. Ik zou eerder dat doen.

sowieso aangifte doen en bij telfort om een ander nummer vragen.

ik ben ook een keer gestalkt gingen jongens van mijn school telkens bllen vonden ze grappig

ben je toch nog populair.

Maar wat voor een bedreigingen zijn het dan? Als het heel erg is desnoods politie waarschuwen… En telfort bellen over een ander nummer ja =)

+1

1. ga naar de politie en doe aangifte
  2. bel telfort, leg het probleem uit en vraag om een nieuw nummer

Ga naar de politie en doe aangifte, want als hij/het weet in wat voor auto je vriend rijd is het wel erg raar… En bel telfort en leg het probleem uit, dan krijg je zeker weten een nieuw nummer.