Ik word genegeerd

Door mijn bijna-vriendje. Wie heeft dit nog meer? Ik stuurde hem vanochtend een goedemorgen bericht en hij is vaak online geweest maar heeft niet gereageerd, doe ik iets fout ofzo?

Hoe kunnen wij nu bepalen of jij iets ‘fout’ doet, terwijl wij nu 0.000001% van het verhaal van je horen?

Er zit geen verhaal achter, de avond ervoor praatte we nog normaal.

Hmm en wat voor soort gesprekken heb je voor de rest met hem? Ik reageer ook vaak niet als het niet echt nodig is, maar een goedemorgen terug sturen is idd een kleine moeite

Dan nog kennen wij jou niet, hem niet, jullie geschiedenis niet. En ‘goedemorgen’ zeggen is natuurlijk niet fout. Verder valt er weinig over te zeggen lijkt mij.

Je wilt niet weten hoeveel mensen ik negeer 's morgens…

First world problems. Stalk hem niet te veel dadelijk is je bijna-vriendje je niet meer vriendje

Idd als het niet nodig is reageer ik bijna nooit terug.

Dit

Chill… doe eens rustig aan man.

ik zou gaan huilen in een hoekje

Relax, de wereld vergaat niet als hij even niet reageert. Misschien had hij haast vanochtend en heeft hij je berichtje wel geopend, maar er daarna niet meer aan gedacht om ‘Goedemorgen’ terug te sturen? Of hij had er vandaag even geen zin in. Laat hem dan gewoon even met rust en ga hem niet teveel stalken, dat werkt vaak averechts en straks is hij niet meer je ‘bijna-vriendje’ omdat hij jou stalkgedrag vervelend vind, dat wil je toch ook niet?

Hoe kennen jullie elkaar? Zien jullie elkaar op school?

Nou… Ik stress me eigenlijk ook altijd kapot als ik wordt genegeerd door een jongen die ik leuk vindt, maar ik weet stiekem wel dat bovenstaande mensen gelijk hebben. T is niets persoonlijks waarschijnlijk.

Dit ja. Als we wat meer een verhaal hadden van hoe het bijvoorbeeld de hele maand ging de gesprekken kunnen we beter oordelen.
En ik weet niet of die werkt of naar school toe gaat of wat dan ook. Maar dan reageren mensen ook niet altijd terug ook al hebben ze het wel gelezen. En daarna kunnen ze het soms vergeten.
En zoals hierboven ook al werd gezegd ga niet stalkerig doen.

Ik zou me hier niet teveel van aantrekken, ik deed dat eerst ook altijd en dacht meteen dat hij me haatte.
Maar ik heb ook wel eens dat ik mijn vriendje even een dag niet antwoord, puur omdat ik het superdruk heb met studie, ik denk dat dat bij hem ook aan de hand is…
Als er niks aan voorgevallen is zou ik me maar niet druk maken :wink:
Je kan hem altijd iets grappigs sturen (met een kern van waarheid) zonder zeurderig over te komen, ik stuur soms wel eens nr vrienden: 'Negeer me maar weer :cry: :cry: :cry: ’ en dan krijg ik altijd een lachende reactie terug en is het weer goed :grinning:

Succes!

Iets als ‘negeer me maar weer’ met huilende poppetjes gaat bij vrienden nog wel, maar ik zou dat dus never never never nooit niet doen bij een jongen waar je niet eens een relatie mee hebt :’) Komt heel sad over.

Wees niet te wanhopig jongens houden daar niet van. Wacht tot hij weer iets naar jou stuurt, ook al is dat moeilijk. En als hij niks stuurt dan is de harde waarheid dat hij je gewoon niet zo leuk vind. Maar dan weet je dat tenminste op tijd.

Dat “negeer me maar weer+ sad smileys” zou ik ook niet zo snel sturen… Komt een beetje wanhopig over imo…

Misschien heeft hij het gewoon druk? Ik ben ook regelmatig gewoon niet bezig met mijn telefoon. Dat betekent niet dat ik iemand niet graag spreek. En zeker GEEN berichtjes gaan zitten sturen met ‘negeer me maar :frowning_face: :frowning_face: :frowning_face:’ want bij de meeste mensen (bij mij in ieder geval) gaan de nekharen daarvan overeind staan.