Ik word gek!

Ik weet niet of dit op het juiste forum staat maar: mijn oor maakt een irritant geluid! Nouja haha, hij maak geen geluid maar wel in mijn hoofd… het klinkt net als dat je een schelp tegen je oor houd en dat ruisende geluid. Ik heb het al een paar dagen en als ik in mijn neus knijp en dan zo iets met mijn oren eruit probeer te drukken zeg maar (Yes it’s weird) gebeurt er niets of word het alleen maar erger. Het is echt heel irritant!! Hoe gaat dit over?

Is dat niet omdat je oordopjes te hard staan/uit bent geweest/concert ofzo?
Daarvan kun je dat krijgen toch?

Heb geen van beide gedaan, dusja dat kan het niet zijn. :stuck_out_tongue:

Doet het geen pijn? Misschien is het kou. Of een beginnende oorontsteking.

Het doet geen pijn nee, maar je voelt het wel een heel klein beetje, maar ik denk dat dat meer het geluid is. Echt heel irritant.

OMG zo herkenbaar! Ik heb het ook gehad, er is dan iets met het uhm… ik kom er ff neit op. Je moet even naar de doktor denk ik. Die geeft je dan zo’n spuit ding.
Succes!

Het is niet omdat je dit weekend niet bent uit geweest, je geen gehoorbeschadiging kan hebben hoor. Vanaf je ooit de “peeeeeeep” een keer hebt gehad, heb je al gehoorbeschadiging, ik zeg 't maar.

Ik zou er mee naar de dokter gaan. Ik hoop voor je dat 't geen gehoorbeschadiging / tinnitus is… Daar is niets meer aan te doen.

En aan alle anderen die vaak uitgaan in zalen met luide muziek, doe oordoppen in verdorie!

O dan heb ik al jaren gehoorbeschadiging…

Gewoon neuspray gebruiken, Heb ik ook! Dan hoor ik zo’n peeeeep en dan elke avond sprayen en het is over. (:

:astonished: Ik ga nooit uit, ben pas 13 dus ja. Wow, als ik een gehoorbeschadeging heb is dat best raar? Hoor alles nog prima… of is dat het niet? :astonished:

ga naar de dokter.
dan gaan ze je oor uitspuiten.
dan komt er allemaal viezigheid uit.
misschien is hij verstopt.
of gewoon neusspray gebruiken.
succes!

neu-spray of neus-pray?

ga naar de dokter.
dan gaan ze je oor uitspuiten.
dan komt er allemaal viezigheid uit.
misschien is hij verstopt.
of gewoon neusspray gebruiken.
succes!

Je moet niet gelijk denken dat je gehoorbeschadiging hebt xD Ik denk daar gewoon aan bij wat je beschrijft. Maar als jij nooit uitgaat & je iPod niet belachelijk hard zet, hoef je niet bang te zijn :wink:

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Jaa, ik dacht ook al zo van: ‘Neusspray?!’ :pensive:

Het klinkt als oorsuis. Maar dit hoeft ook niet zo te zijn.

Ik heb dat ook soms, het is een soort piep he? Een schel geluid fso :stuck_out_tongue:
Dat heeft een bepaalde naam, want het is een ‘ziekte’. Die vent van de black eyed peas heeft dat ook :stuck_out_tongue:
Ik stoor me er niet aan, maar ik heb het wel niet zoveel, maar mss kun je toch even naar de doktr gaan (:

Ik zou even naar de dokter gaan. Ik wil je niet bang worden ofzo, maar er is een aandoening waardoor je constant een ruis/piep hoort. Ik weet alleen even niet meer hoe dat heet.

waarschijnlijk is je oor gewoon dicht, dan kan je hem uitspuiten bij de dokter, pijnloos. het is niet van een concert, want dan hoor je echt een piep. ben je misschien te ver gegaan met je wattenstaafje? daardoor krijg ik het altijd, maar ik kan het zelf weer verhelpen door een bepaalde hoek in te gaan. (eewl klinkt raar)

Haha, hierboven ergens een dubbelpost met een andere ertussen :’)