ik word gek

x

Gewoon eerlijk tegen 'm zeggen? Het is niet voor niets je vriendje.

Ja maar dan áls je het zegt zeg het hem dan in het weekend of via de telefoon ofzo. Want als je dingen via msn gaat zeggen kunnen ze heel anders geïnterpeteerd worden waardoor het alleen maar ingewikkelder wordt

Misschien moeten jullie een keer in het echt over die dingen praten en niet over msn. dan kan je ook beter zien hoeveel hij meent van wat die zegt.
En dan tegen hem zeggen dat je het vervelend vind als hij zulke dingen zegt, dat je er een naar gevoel van krijgt.
Wat betreft die vraag waarom hij geen wiet mag en jij wel medicijnen: das een beetje krom vind je ook niet? Jij kunt er niets aan doen dat je die medicijnen moet slikken, daar heb je nooit zelf voor gekozen. Hij kan daarentegen wel zelf kiezen of hij wiet gebruikt of niet. Als de afspraak is dat hij het niet mag gebruiken heeft hij zich daar maar aan te houden.

ben eerlijk, en zeg wat je dwars zit. jij hebt medicijnen nodig, dat is iets heel anders dat wiet. en het is idd je vriendje dus je kan het eerlijk tegen hem zeggen! en probeer niet altijd sorry te zeggen zodat het is opgelost, het moet toch ook een keer van zijn kant komen? laat hem maar is zijn best voor je doen. en om die kleine dingen duidelijk te maken, is meestal wel moeilijk met msn dus zou je het in de weekenden kunnen doen? dan komt het ook anders over hoop ik, en begrijpt hij je!

doe ik ook in het echt…