ik word gek

Ik ben nu sinds februari aan het daten enzo met een jongen en alles ging tot een week geleden heel chill. Ik zag hem 1/2 keer per week, bleef soms bij hem in studentenhuis slapen en alles was gewoon leuk. En nu heeft hij sinds vorige week zondagavond gewoon niks meer laten horen. Ik kreeg die avond nog gewoon een smsje dat met ‘Hee lief…’ begon. Ik heb nog geantwoord en daarna nog gesmst toen ik ging slapen. We laten wel vaker hooguit 1,5 dag ofzo niks horen, maar nu werd dat dus steeds langer. Hij reageert niet op mn smsje (nog 1x donderdag geprobeerd), hij komt niet op msn (geblokt?) en hij neemt zn telefoon niet op. En ik wil echt niet overkomen als een stalker, dus heb ik vandaag pas proberen te bellen om hem eerst tijd te geven. Maar ik moet toch recht hebben op uitleg? Ik voel me super kut en weet totaaal niet wat ik heb gedaan. Echt als hij me zo dumpt, is dat echt niet normaal toch?

Oja, ik moest dit gewoon even kwijt, miss iemand ook zoiets meegemaakt? Wat heb je toen gedaan? Of gewoon andere tips?

Sorry ik heb geen tips voor je :frowning_face:
Maar heel veel succes hiermee! Want het klinkt echt kut namelijk.

Ik weet het niet. Lijkt me wel zielig als hij het op deze manier doet. Maar verder geen ervaring mee, upje dus…

Rustig blijven, even afleiding zoeken, grote kans dat hij helemaal niet jou “wilt dumpen” maar dat er iets is gebeurd, dat 'ie het heel druk heeft en er totaal niet aan denkt, enz. Natuurlijk kan het zo zijn dat ie wel de bedoeling heeft om je te dumpen, want zulke jongens zijn er ook helaas, maar niet meteen van 't ergste uitgaan, daar schiet je niks mee op! Dus wacht nog een dagje of twee dagen en ga daarna eens langs, checken of alles in orde is en even praten.
Want als je hem weer spreekt, wel even vragen waarom en zeggen dat je 't niet leuk vind, want zo netjes is 't nou ook weer niet om meteen niks van je te laten horen -al moet ik zeggen dat ik het zelf ook wel eens ongemerkt doe als ik bijv druk ben =| Anyway, succes!

zit hij niet in zn tentamen periode?

dan zijn mensen (en jongens vooral) niet zo erg meer bezig met andere dingen:P

Afwachten, en niet meteen in paniek schieten ! Misschien is er wel helemaal niets aan de hand :grin:
(ben btw blij dat iemand “ik word” ipv “ik wordt” schrijft XDD)

misschien is hij z’n mobiel kwijt/ batterijen op… ik bedoel zondag is pas 1 dag geleden he!

ze zegt toch vorige week zondag?
dat is al wel een week…

Nou zn tentamens zijn al geweest en in 2,5 maand heeft hij nooit 2 dagen niks laten horen en nu dus al meer dan een week. Verder heeft hij het altijd wel druk met vereniging dingen enzo, maar dat is nooit een probleem geweest verder. Daarnaast lijkt het me ook heel sterk dat hij er een week lang niet aan denkt iets te laten weten, omdat hij juist vorige week zaterdag zei dat hij vond dat hij me al lang niet meer had gezien (wat een week was). Het enige wat ik die zondag nog had voorgesteld is dat hij naar mijn huis zou komen, want hij was nog steeds niet bij mij thuis geweest. Niet omdat hij niet wilde, maar omdat het gewoon handig is dat hij een eigen kamer heeft en dat mn ouders het gewoon goed vonden. Maar hij was die avond zelf bij zn ouders, dus hij kon niet komen. Ik denk ook verder niet dat dit er verder iets mee te maken heeft, want hij had het een maand geleden al over mn ouders ontmoeten enzo. Maar ik moest er gewoon even aan denken. Heb vanmiddag een mailtje gestuurd met daarin de vraag wat er aan de hand is en of ik iets fout heb gedaan. Ben benieuwd, want mis hem echt…

gewoon onverwachts een keer prive bellen, neemt die vast wel op

Naar hem toegaan ?

Wat zijn redenen ook mogen zijn.
Blijkbaar ben je niet belangrijk genoeg voor hem dat hij contact met je zou opnemen.
Hij maakt het op een botte manier duidelijk, maar je zal hem toch moeten laten gaan. Een antwoord op je vragen moet je van zulke types niet verwachten.

ik zou hem niet gaan stalken, maar verder is hij best wel zielig bezig.

Kun je er niet langsgaan?

Ik vind dat je het nog cool doet hoor, ik had al 3 keer bij 'm op de stoep gestaan :stuck_out_tongue: Maar ik zou nog heeel even afwachten (stel een termijn; woensdag bv) en als hij dan nog niet heeft gereageerd zou ik maar gewoon langsgaan, want ik vind dit wel raar!

Nou, hij heeft ein-de-lijk gereageerd. Hij had het inderdaad super druk, maar eigenlijk vind ik dat best een dom excuus. Een smsje is zo gestuurd, zeker als ik hem vaker heb gesmst. En 9 dagen? Maarja, moet verder maar kijken hoe het loopt… Hier kan in ieder geval een slotje op.

JA ik ben het helemaal met je eens, het is heel frustrerend als jongens het druk hebben en daarom niet terug smsen, maar weet je wat het is? Dat is dan waarschijnlijk ook gewoon zo. Ik maak all the time hetzelfde mee.
Jongens zijn niet zo strikt in het smsen, ze hechten er niet zoveel waarde aan zegmaar. Zij vinden het niet zo erg als je niet gelijk 1minuut erna terug smst.
Meisjes hechten er wel heel veel waarde aan. ik ook, als mijn scharrel me een halve dag later nog niet terug heeft gesmst, dan begin ik al te denken van, is er wat?
Maar kijk bij een jongen is het gewoon zo van, ach ik ben even druk met vrienden, ik sms later wel. en dan vergeten ze dat wel of niet … iig jongens zijn daar gewoon veel makkelijker en laconiek en laks in… believe me…

En inderdaad, meisjes (en ik dus ook:P) denken dan van het kost maar een minuutje van je hele dag om even terug te smsen, dat kan toch wel ookal heb je het vet druk??
Nou niet bij jongens, die denken van ik sms later wel. en dan vergeten ze het…

erg vervelend allemaal van die jongens, maar zo zijn ze gewoon! Niet te veel over in zitten…
succes!