Ik word gek

Heeeyy meiden,

ik zit een beetje in twee strijd.
Mn vriendje en ik zijn morgen een maand samen maar ik zit met een probleem…
Altijd als ik bij hem sta in de pauze doet hij alsof ik niet besta en negeert me.
Soms vraagt hij mij zelfs weg te gaan omdat zn vrienden dat willen.
Maar als we met zn tweeen afspreken is het wel gewoon gezellig en romantisch.
En op Whats app appt hij me nooit.

Wat betekend dit??

Alvast Bedankt !<3

ik zou het zelf echt niet op prijs stellen als hij zou zeggen: ‘wil je weggaan, want m’n vrienden willen dat.’

Bah, ik zou het meteen uitmaken.

Nou volgensmij is de liefde niet wederzijds…

Jammer meid! Maar je vind vast wel een betere jongen.
Je bent jong genoeg. Tijd zat voor liefde…

Dump hem.
Hij verdient jou niet, en inderdaad ik denk ook dat de liefde niet wederzijds is.

Hij is je niet waard!

Je verdient beter!
Hij zou trots moeten zijn om een meisje als jou te hebben.

Als hij écht van je houd, heeft hij je zelfs liever bij zich dan zijn vrienden.
Hij is wel lief tegen je samen, maar als hij dat niet doet waar anderen bij zijn moet je even goed nadenken. Waarom zou die dat doen?
Misschien schaamt hij zich voor je, of voor het hebben van een relatie.
Praat er over, want dit is niet óke. :wink:

Misschien kun je het hier even met hem over hebben en als jullie het niet eens worden, is het denk ik het beste om het uit te maken.

Wat de andere meiden al zeiden. Dumpen. Jij kan een veel liever vriendje krijgen die wel graag wilt dat jij bij hem bent en trots op jou is!

Ik vind het persoonlijk niet kunnen. Ik bedoel heeft hij nou verkering met jou of met zijn vrienden? Ik snap dat hij soms even met zijn vrienden wil zijn, jongens hebben hun eigen tijd nodig. Maar dit gaat wel een beetje te ver. Praat met hem en maak duidelijk wanneer het 'jullie-tijd- is of ‘samen-tijd’.
Veel succes x

Ohja, en dumpen kan ook…

Eh, wát? Je kunt ook van je vrienden houden. Als ik een vriend heb zijn er ook momenten dat ik liever bij vrienden ben.

zielig dit. een jongen hoort trots te zijn op zijn meid en ze te laten zien aan zijn vrienden… als hij dat niet doet schaamt hij zich voor je en dat is niet goed meid. vertel tegen hem dat je dat niet leuk vind, en zie dan verder.

Dat hij jou niet waard is.

nouja ik vind niet dat je het direct uit moet maken…
Hoe oud zijn jullie? of hou oud is hij eigenlijk…?
sommige jongens zijn heel onzeker, vaak als ze jong zijn.
Ik zou gewoon eerlijk tegen hem zeggen wat je precies dwars zit. En als hij hier goed mee om gaat en zichzelf verandert kan je hem zeker nog een kans geven!!
Succes!

Dit klinkt mij in de oren als een 13-jarige ‘verliefdheid’.
Dumpen dus.