Hee ik heb wel eens vaker topics over mij en mn vriend, sorry als het teveel word
Maar nu zit ik dus met mezelf in de knoop, gisteravond hadden we het heel gezellig op msn (ik heb geen whatsapp of ping dus eh ja we zitten nog op msn haha) en toen vroeg hij of ik nog verliefd was, ik zei toen jaa heel erg, en toen zei-ie heel droog wat lief. Dus ik vroeg of hij ook verliefd was zegt hij miss. dus ik zeg nee dus?? En het gevoel wat ik toen kreeg was écht NIET leuk toen zij hij weer miss. En ik vond het niet grappig. ik reageerde toen met een droge okee. en toen later zei die iets van natuurlijk ben ik verliefd op jou ditdat. Heel lief ik meteen weer happy. Maar toen een uur later hadden we het ergens over, en toen werd ie ‘zogenaamd?’ boos en ging ie offline en ik dacht die komt zo wel terug, en ja na vijf minuten was ie weer online, en toen zei ik hoi. en hij reageerde niet. ik zeg als je toch niets zegt dan ga ik slapen. Het was half 2 en ik was toch al erg moe. Het enigste wat hij toen zei was Oke doei. Toen smste ik heb nog ; hou van je xxx Maar nu heb ik niks meer gehoord. Hij zoekt ook geen contact op met mij en ik heb hem al een week niet gezien. En ik word écht gek van mijn gedachten en gevoel. Afgelopen zondag waren we bij mij thuis en toen lagen we gewoon te knuffel en kusjes te geven en toen wou hij dat ik iets dee bij hem en dat wou ik niet. Ging ie opeens heel afstandelijk doen en hij lag op mijn bed alleen nog maar zogenaamd door zn telefoon te scrollen. Toen keek ie me heel even aan, wel lief maar ik vond het zo raar. Toen ik al me moed bij elkaar had zei ik ‘’ Kom ’ alleen dat en ik liep de trap af en hij volgde mij toen en hij pakte zijn jas en gaf me een kus ik dee de deur open en hij ging. Dat vond ik ook al zo raar…
Word ik gek of is er echt iets niet goed hier? Ow en niet meteen zeggen dat ik het moet uitmaken want ik móét niks van hem hoor! Ik kom makkelijk voor mezelf op
Sorry voor dit lange stuk tekst