Ik word gek!!

Hee ik heb wel eens vaker topics over mij en mn vriend, sorry als het teveel word :flushed:

Maar nu zit ik dus met mezelf in de knoop, gisteravond hadden we het heel gezellig op msn (ik heb geen whatsapp of ping dus eh ja we zitten nog op msn haha) en toen vroeg hij of ik nog verliefd was, ik zei toen jaa heel erg, en toen zei-ie heel droog wat lief. Dus ik vroeg of hij ook verliefd was zegt hij miss. dus ik zeg nee dus?? En het gevoel wat ik toen kreeg was écht NIET leuk :frowning_face: toen zij hij weer miss. En ik vond het niet grappig. ik reageerde toen met een droge okee. en toen later zei die iets van natuurlijk ben ik verliefd op jou ditdat. Heel lief ik meteen weer happy. Maar toen een uur later hadden we het ergens over, en toen werd ie ‘zogenaamd?’ boos en ging ie offline en ik dacht die komt zo wel terug, en ja na vijf minuten was ie weer online, en toen zei ik hoi. en hij reageerde niet. ik zeg als je toch niets zegt dan ga ik slapen. Het was half 2 en ik was toch al erg moe. Het enigste wat hij toen zei was Oke doei. Toen smste ik heb nog ; hou van je xxx Maar nu heb ik niks meer gehoord. Hij zoekt ook geen contact op met mij en ik heb hem al een week niet gezien. En ik word écht gek van mijn gedachten en gevoel. Afgelopen zondag waren we bij mij thuis en toen lagen we gewoon te knuffel en kusjes te geven en toen wou hij dat ik iets dee bij hem en dat wou ik niet. Ging ie opeens heel afstandelijk doen en hij lag op mijn bed alleen nog maar zogenaamd door zn telefoon te scrollen. Toen keek ie me heel even aan, wel lief maar ik vond het zo raar. Toen ik al me moed bij elkaar had zei ik ‘’ Kom ’ alleen dat en ik liep de trap af en hij volgde mij toen en hij pakte zijn jas en gaf me een kus ik dee de deur open en hij ging. Dat vond ik ook al zo raar…
Word ik gek of is er echt iets niet goed hier? Ow en niet meteen zeggen dat ik het moet uitmaken want ik móét niks van hem hoor! Ik kom makkelijk voor mezelf op :slightly_smiling_face:

Sorry voor dit lange stuk tekst :frowning_face:

Ik weet absoluut niet wat ik hiervan moet denken. Stemmingswisselingen ofzo?
En dat hij geirriteerd raakt als hij zijn zin niet krijgt misschien?

Succes

jezus wat een klootzak, probeer met hem te praten ? vragen wat er is?

Ja dat met stemmingswisselingen kan wel, hij kan zo omslaan… Ik zal proberen een gesprek aan te gaan want ik zelf word hier echt helemaal gek van. Maar moet ik het voor vandaag maar laten… of hem een smsje sturen dat ie online moet komen?

Ik zou het voor nu even zo laten, maar er later wel even over praten.
Lijkt me heel vervelend, weet ook niet zo goed wat je er mee moet! (sorry beetje nutteloos bericht dus maar sterkte iig)

Dit is echt lastig, iemand nog tips of iemand die dit herkent!?

Ik zou hem gewoon even laten doen, als hij behoefte heeft aan contact met jou zal hij dat zelf wel opnemen.

Precies.

Misschien dat ie een beetje met zichzelf in de knoop zit?

Zeg hem gewoon eens dat je van hem houdt. En als hij zo wegloopt, trek hem terug en geef hem een zoen/knuffel.

Hee meiden even een upje namelijk;
Vamiddag was ik op het plein in noord vlakbij zijn huis, en ik fietste met een vriendin ineens hoorde ik mijn naam, zat hij daar in de auto met zijn vader en hij vroeg wat ik hier deed maar een beetje op zo een toon van wat moet jij hier je hebt hier niks te zoeken. Toen zei ik dat ik ging solliciteren en toen lachte ik even naar me vriendin en toen ik omkeek reed ie alweer weg…!? Hij speelt echt heel erg met mijn gevoelens en eerst zouden we vanavond afspreken maar nu kon ie niet meer omdat ie verder ging met zijn kamer verbouwen. (hij ‘verhuisd’ naar de zolder)
Mn vriendin zei dat ik het maar even aan moet kijken maar het kan zijn dat hij me gewoon gebruikt…
Hoe kan ik serieus met hem praten als ik met/bij hem ben. Want meestal lukt het me niet goed om over een serieus onderwerp te beginnen wat te maken heeft met mijn gevoelens omdat ik dat lastig vind…

Phoe lastig.
Als hij echt nog verliefd op je is, dan zou hij niet zomaar geen contact meer opnemen.
Heb je hem al gesmst of er iets is? Je mag best om opheldering vragen hoor.
En bij echte twijfel moet je het naar hem uitspreken, want respect hebben en houden is de basis voor een relatie.

Dit.

Ja zoiets dacht ik dus ook (2e regel)
Ik heb hem nog niet gesmst maar ik denk dat ik dat meteen maar even doe…
Ik ben echt helemaal in de war maar ik weet bijna zeker dat ie toch alles ontkent en gaat slijmen.
Maar ik ga dat nu meteen even doen dankjewel!!

Ten eerste is het heel logisch dat je gek wordt!
Als ik jou was zou ik gewoon met hem praten, misschien zit er wel iets heel anders achter, en heeft het niks met jou te maken en maak je je nu druk om niks :–)
Zo ja, weet je iniedergeval waarom hij zo doet en kan je het erover hebben zodat het eerder opgelost wordt. Wel 1 tip: Doe dit níet via whatsapp, sms, msn, facebook etc. bellen kan nog wel maar het best is toch in het echt.
Uit mijn ervaring weet ik dat je sommige dingen die totaal niet op een manier bedoeld zijn toch anders op kan vatten (als je het alleen in droge lettertjes leest ipv. een houding of stem van een persoon ziet/hoort), succes :–)

Als ik gek op iemand ben of verliefd wil ik die persoon het liefst zo vaak mogelijk zien. Hij dus blijkbaar niet, en dat vind ik best raar.

Hij is ook best wel kinderachtig

Dankjewel! Ik heb hem net gesmst of er iets is en ik denk dat ie toch wel iets terugzegd van nee hoezo… Dan ga ik gewoon normaal praten en voor morgen of overmorgen even wat afspreken en dan met hem erover praten :slightly_smiling_face:

Geen probleem! Ja zo zijn jongens hé haha, heel goed van je

Wij hebben makkelijk praten allemaal.
Als je twijfelt en in de war bent dan is slijmen niet echt top.
Hij komt er dan makkelijk vanaf.
Je bent verliefd, dus je ziet veel dingen door de vingers.
Ik geef je mee: wees hard, kom voor jezelf op. Hij dit geen tweede keer meer doen.
Hij zal je moeten behandelen als zijn meisje, niet als zijn voetveeg.