ik word gek van mijn klas

Hee meiden,

Zoals de titel al zegt, my class is driving me crazy…
Ik heb wel vrienden in de klas, maar dat zijn een beetje van die schoolvrienden weet jewel.
En er zit echt een groep kut jongetjes in mn klas. Ze maken bijvoorbeeld opmerkingen over mn acne. Dit slaat eigenlijk nergens op, het is veel minder geworden, door medicijnen, maar zeker daardoor raakt het me wel. Eigenlijk zou ik het liefste gewoon nooit meer naar school gaan enzo, maar ja dat gaat natuurlijk niet. Gelukkig heb ik wel een paar hele goeie vriendinnen die een klas hoger zitten, maar ja, die zijn er niet bij op de momenten dat er opmerkingen worden gemaakt.
Ik word hier heel onzeker door, en heb het gevoel dat ik het uitlok ofzo, wat natuurlijk nergens op slaat.
Ik wil liever niet met de mentor praten, omdat het dan alleen maar erger wordt enzo.
Wat moet ik doen, want ik zie het nu even niet meer zitten.
liefs en sorry als dit een zeikverhaal is.

Kun je niet van klas wisselen? Durf je niet iets terug te zeggen of ga anders eens met een vertrouwenspersoon praten, of met je jaarleider oid.

Misschien kun je je vriendinnen overhalen om dit jaar te blijven zitten. :wink:

Ik zou alsnog proberen te praten met een vertrouwenspersoon of je mentor. Als je echt niets durft te zeggen en je je zo ongemakkelijk voelt nu.