Ik word gek van mijn ex!

2 jaar geleden hebben we wat gehad en het ging uit…
half jaar nadat het uitging kwam hij met zijn comeback, hij ging opeens mijn vrienden afpakken. opeens deed hij heel aardig tegen mij en we raakte redelijk bedriend.
tijdje later was hij weer hetzelfde en deed heel raar, hij ging ook niet meer met mij en mijn vrienden meer om. vervolgens had hij weer een comeback ; hij pakte mijn vrienden weer af en probeerde met mijn vriendinnen te flirten!
dus laatst ging hij mijn vriendin zoenen en wilt nu ook gewoon wat met mijn vriendin!

alleen het rare is, als ik me er niks van aantrek wat hij met mijn vriendinnen doet hij meteen stopt.
probeer hij mij kapot te maken?
er was ook een tijd dat iedereen mij de schuld gaf van alles en iedereen zei dat IK zijn leven verpest, terwijl hij het zelf gewoon bij mij probeerd te flikken??

moet ik er gewoon wat van zeggen of gewoon negeren zoals altijd?
ik word er gek van!

Het lijkt er wel op dat hij wel “wraak” op je wil nemen ja, ging jullie ook met ruzie uit elkaar of gewoon omdat het niet meer ging? Zou eigenlijk niet weten wat je ermee aanmoet, wat zeggen je vrienden ervan?

We gingen met ruzie uit elkaar ja …
Mijn vrienden zeiden als hij het alleen doet uit wraak, hij zware problemen zal krijgen.

oké nou ik denk dan dat als hij zo doorgaat dat je er wel beter wat van kan zeggen, of een keer rustig met hem praten (: wel zonder jouw vrienden erbij.

Zei die vriendin er niks van dat hij haar zoende dan?

Die zegt altijd tegen hem dat ze geen ruzie met mij wilt hebben enzo. Ik zei dat ze gewoon zelf met hem moet weten

Wow, lastig. Misschien kun je proberen eens rustig met hem te praten, hij heeft kennelijk nog wel negatieve gevoelens tegen je. Als het negeren tot nu toe niet geholpen heeft kun je dus een keer met hem praten miss.

Doet hij het denk je dat hij het puur doet om aandacht van mij te kunnen krijgen?
Toen ik hem eerst gewoon aandacht gaf, deed hij niks raar

Ik denk dat het beste is dat je hem gewoon negeerd, omdat je zelf al zegt dat hij er dan mee stopt. Hij wil je gewoon jaloers maken dus doe gewoon alsof hij je niks meer boeit ik denk dat hij dan wel stopt!

Maar ik vind dit wel een beetje te ver gaan, zal ik gewoon zoiets zeggen: ‘‘als je mij jaloers ofzo wilt maken, moet je maar beter iets anders gaan doen’’ ?

Ik zou hem zelf vragen wat zijn intensie is anders. want dit is niet leuk.
Het is niet verboden om met jouw vrienden om te gaan, maar als hij het daarna weer afkapt is dat niet normaal.
Dus ask him.

het beste is denk ik om hem te negeren.

Ja maar ik vind het wel een beetje te ver gaan. Hij vroeg ook opeens aan mn vriendin of ik een jongen leuk vond :s

Je vertelde toch dat als je je er wat van aantrok dat ie dan door ging en anders stopt.
dat kan je doen dus negeren. Of je laat hem weten dat je er niet van gediend bent. Maar niet zeggen dat ie alles doet om wraak te nemen, want dat is een conclusie die jij trekt. Ik zou eerst checken of het wel klopt :wink:
Dus als ik jou was praten met hem en vragen waar ie mee bezig is. want heeft ie niet eigen vrienden ofsow??
xx

Ik zou me eerder zorgen maken over jou ‘goede’ vriendin die met jouw ex zoent.

Ja, ik ga nu allebei vragen. Als ze beide met elkaar gewoon verder willen gaan, dan weet ik het niet meer …

Oké, ze zijn nu met elkaar…
Heb ik het recht om boos op beide te zijn?

Het ging 2 jaar geleden uit, hij komt wel een beetje laat met zijn wraak dan… Misschien hebben ze echt wel gevoelens voor elkaar, kan toch?

is het niet een beetje laat voor wraak? zou wel héél kansloos zijn.

Ik denk wel dat hij dik wraak neemt, want hij zorgt er nu ook voor dat mijn vriendinnen mij ‘‘ontlopen’’ . Hij heeft al voor heelveel mensen gezorgt dat ze tegen mij waren en hij kan heel onschuldig overkomen.